BREAKING

3

Τεράστια πτώση στις in-game αγορές του Pokemon Go!

Πριν από μερικές εβδομάδες επικρατούσε πανικός για το Pokemon Go, καθώς ο τίτλος της Niantic Labs κατάφερε να παρασύρει σαν τυφώνας τα πάντα στο διάβα του. Ωστόσο, όπως δείχνουν τα πιο πρόσφατα στοιχεία, η Pokemon-mania έχει αρχίσει να καταλαγιάζει και επειδή όπως λέει και ένα ρητό ότι «ανεβαίνει… κατεβαίνει», το mobile game της Niantic πλέον δεν κάνει τα νούμερα που έπιανε στο peak του, τον Ιούλιο που μας πέρασε…

pokemon-go-3

Υπολογίζεται ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει μεγάλη πτώση στους χρήστες που συνδέονται σε ημερήσια βάση, καθώς από ότι φαίνεται αρκετοί έχουν αρχίσει να στρέφουν την πλάτη τους στο κυνηγητό του Pikachu και των υπολοίπων Pokemon. Αυτή η πτωτική τάση όμως είναι ακόμα πιο έντονη και στους users που δαπανούν χρώματα για να πραγματοποιούν in-game αγορές, καθώς σύμφωνα με το report του Slice Intelligence, οι χρήστες που πραγματοποιούν in-game αγορές έχουν μειωθεί κατά 79%! Παρά την τεράστια μείωση, το παιχνίδι εξακολουθεί και βρίσκεται στην πρώτη θέση των in-app αγορών, καθώς για το μήνα Αύγουστο έπιασε ένα ποσοστό της τάξεως του 28.4% επί του συνόλου, με το Candy Crush Saga που βρίσκεται στη δεύτερη θέση να καταλαμβάνει ένα ποσοστό της τάξεως του 4.5%. Υπολογίζεται ότι μέχρι στιγμής, το Pokemon Go έχει καταφέρει να συγκεντρώσει κοντά στα 440 εκατομμύρια δολάρια, ένα πόσο που είναι εντυπωσιακό, από την στιγμή που ο τίτλος της Niantic είναι free-to-play. Κρίνοντας με βάση τα παραπάνω καθίσταται σαφές ότι η «μόδα» του Pokemon Go τελειώνει…   

pokemon-go-paid-640x493

3 Comments

  • Giwrgoss
    15 Σεπτεμβρίου 2016 at 14:08

    Μετά το τελευταίο update που σε android δε δουλεύει , θα δει τον πραγματικό πάτο το pokemon go

  • vasilis
    14 Σεπτεμβρίου 2016 at 23:47

    Αρχισαν τα σχολεία, που καιρός για κυνήγι πόκεμον.

  • Δημήτρης Σ.
    13 Σεπτεμβρίου 2016 at 18:22

    Πέτρο 4 γραμμές κάτω από την πρώτη εικόνα έχεις γράψει «χρώματα» αντί για χρήματα… :P

    Εγώ πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι το ban που έριξαν σε πάρα πολλούς, είναι και η αιτία που πήρε την κάτω βόλτα γενικότερα…

    Για παράδειγμα…
    Είναι κάποιος που παίζει από το σπίτι του, χωρίς να κουνιέται… θα φτάσει να γεμίσει το «σάκο» του πολύ πιο γρήγορα απ” ότι ένας που περπατάει.. θα χαλάσει πολύ πιο γρήγορα φίλτρα και άλλα δωρεάν καλούδια που του δίνει το παιχνίδι…

    Όταν γίνει αυτό, θα τα σκάσει για να συνεχίσει και να μεγαλώνει το χαρακτήρα του…

    Αν λοιπόν… πούμε ότι αυτός ο χρήστης (που κλέβει) τα σκάει κανονικά (πχ 100€ για διάφορα καλούδια) τουλάχιστον ανά 15 μέρες και αυτός ο χρήστης φάει ban τότε αυτόματα η εταιρία χάνει…

    Τώρα πάρτε αυτόν τον έναν και πολλαπλασιάστε τον με πχ 100-200… κάντε απλούς υπολογισμούς και voila…
    Να η χασούρα της εταιρίας…

    Βέβαια από την άλλη μεριά κάποιοι μπορούν να πουν «Μπράβο στην εταιρία που «έδιωξε» τους «κλέφτες» και δεν έδωσε σημασία στο ότι τους τα έσκαγε…

    Εδώ είναι και η παγίδα παιδιά… Λιγότερα έσοδα = λιγότερες αναβαθμίσεις = λιγότερες διορθώσεις bugs και σιγά σιγά σε 1-3 χρόνια θα τερματιστεί το παιχνίδι… εκτός αν οι «κλέφτες» βρουν ένα τρόπο να κλέβουν και να μην πιάνονται… οπότε και θα ανέβουν πάλι οι in-app αγορές και εγώ σαν άλλος Παΐσιος πέσω μέσα… χαχαχαχαχα