BREAKING

3

TfA tickets. Πρεμιέρα για τα ηλεκτρονικά εισιτήρια στις συγκοινωνίες Αθηνών!

Οι μετακινήσεις με τις Συγκοινωνίες Αθηνών είναι πλέον ευκολότερες. Με μια νέα εφαρμογή, οι επιβάτες όπου κι αν βρίσκονται, μπορούν να αγοράζουν τα εισιτήριά τους, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε ουρές ή να αναζητούν τα σημεία πώλησής τους. Μια φιλική στην χρήση της εφαρμογή, που αλλάζει τον τρόπο των μετακινήσεων με τα Μέσα Αστικών Συγκοινωνιών όποιος κι αν είναι ο προορισμός για μια καθημερινή μετακίνηση ή βόλτα στην πόλη.

TfA ticketstickets

Με τη δωρεάν εφαρμογή mobile ticketing, με την ονομασία “TfA tickets”, είναι πλέον δυνατή η έκδοση εισιτηρίων σε όλα τα Μέσα των Συγκοινωνιών Αθηνών, με σαφή πλεονεκτήματα: Εύκολη αγορά εισιτηρίων, ασφαλείς και γρήγορες συναλλαγές, χωρίς καμιά επιπλέον χρέωση. Κατά τη διάρκεια της αρχικής φάσης του πιλοτικού προγράμματος, στην εφαρμογή θα είναι διαθέσιμα όλα τα εισιτήρια με διάρκεια ίση ή μικρότερη των 5 ημερών.

Το «έξυπνο» κινητό ή το tablet μετατρέπεται σε εισιτήριο, ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία, για μια μόνο φορά: εγγραφή στο σύστημα (προαιρετικά), καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας και αγορά με ασφάλεια και ευκολία των εισιτηρίων. Από τη δεύτερη φορά, το μόνο που χρειάζεται για τη διεκπεραίωση όλων των μελλοντικών συναλλαγών είναι η εισαγωγή του κωδικού επιβεβαίωσης (CVV) της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας. Μετά την αγορά, η εφαρμογή δίνει την δυνατότητα στους επιβάτες να αποθηκεύσουν τα εισιτήρια που έχουν αγοράσει και το μόνο που χρειάζεται να κάνουν, είναι η ενεργοποίηση του κατάλληλου εισιτηρίου πριν την επιβίβαση. Δύο λεπτά μετά την ενεργοποίηση, τα εισιτήρια θεωρούνται πλέον επικυρωμένα. Για την ενεργοποίηση, δεν απαιτείται σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Η εφαρμογή TfA tickets είναι διαθέσιμη για φορητές συσκευές (κινητά τηλέφωνα και tablets) με λειτουργικό σύστημα Android (κατεβάστε εδώ) ή iOS (κατεβάστε εδώ).

3 Comments

  • Kyros Asfis
    6 Ιανουαρίου 2015 at 17:50

    @Αντώνης Δ.

    Αξιότιμε Αντώνη ευχαριστώ για τον χαρακτηρισμό Ελληνάρα καθότι είμαι κατά ήμισυ Έλληνας και Αυστριακός. Σου απαντώ για τον χαρακτηρισμό του κράχτη. Προφανώς θα είσαι ακόμα ένας ευαγγελιστής της ρήσης «Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο», άρα ας μείνουμε όπου βρισκόμαστε δίχως προσπάθεια βελτίωσης. Στο comment μου δεν έκραξα άλλα αποτύπωσα κάποια στοιχεία που μπορούν να βελτιώσουν την εφαρμογή και την εξυπηρέτηση των χρηστών της.
    Όταν σχεδιάζεις να λανσάρεις μια εφαρμογή/υπηρεσία θα πρέπει να έχουν προδιαγραφεί όλα τα σενάρια σε επίπεδα υπηρεσίας και εξυπηρέτησης χρηστών ώστε να είναι εύκολη και βολική στη χρήση της.
    Αυτό οφείλει να κάνει όποιος λανσάρει μια υπηρεσία στο ευρύ κοινό. Άλλα είπαμε εχθρός του καλού το καλύτερο.
    Υ.Γ. Οι παρατηρήσεις που είχα κάνει στο αρχικό μου comment είχαν αποσταλεί με email στο mobile@oasa.gr την ίδια μέρα που ο ΟΑΣΑ λάνσαρε την εφαρμογή. Εξεπλάγην γιατί περίμενα έστω και ένα reply του τύπου «ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις σας κλπ κλπ» άλλα σιγή ιχθύος μέχρι και σήμερα. Ίσως να φταίει το γεγονός οτι μπορεί να μην λειτουργούσε το call center εκείνη την ώρα που έστειλα το email και ότι μεσολάβησαν γιορτές, μελομακάρονα και κουραμπιέδες.
    Καλή χρονιά!

  • Αντωνης Δ.
    21 Δεκεμβρίου 2014 at 19:00

    @kyros Asfis

    κραξε λιγο ακομα μπορεις. Ειναι μια πολυ καλη κινηση αυτο που κανανε αλλα κλασικος Ελληναρας παντου να βρεις προβληματα. Φυσικα και οτιδηποτε καινουργιο και καινοτομο εχει καποια θεματα, που αργα ή γρηγορα ξεπερνιουνται.

  • Kyros Asfis
    18 Δεκεμβρίου 2014 at 22:06

    Fact #1
    Για την αντιμετώπιση τεχνικών προβλημάτων ή σφαλμάτων κατά τη χρήση της εφαρμογής, οι επιβάτες μπορούν να αποστέλλουν email οποιαδήποτε στιγμή στο mobile@oasa.gr ή να καλούν στο 11 185, Δευτέρα-Παρασκευή: 8 π.μ. – 15:00 μ.μ..
    Conclusion #1
    Αυτό το 8:00 με 15:00 δεν ξεπερνιέται με τίποτα
    Fact#2
    Τα εισιτήρια μπορούν να αγοραστούν εκ των προτέρων και δεν χρειάζονται τις υπηρεσίες κινητού τηλεφώνου (σύνδεση δεδομένων) για να εμφανιστούν
    Conclusion #2
    Εάν αντιμετωπίσω τεχνικό πρόβλημα με την εμφάνιση του εισητηρίου και είναι 15:01 και δεν έχω σύνδεση δεδομένων (για οποιοδήποτε λόγο) την πάτησα γιατί δεν μπορώ να τηλεφωνήσω στο 11 185 άλλα ούτε να στείλω email.
    Fact#3
    Η εφαρμογή TfA tickets είναι διαθέσιμη για φορητές συσκευές (κινητά τηλέφωνα και tablets) με λειτουργικό σύστημα Android ή iOS.
    Conclusion #3
    Who cares about Windows Phones