BREAKING

0

Το πλοίο που είναι βγαλμένο από ταινία του... James Bond

Μία επιβλητική γυάλινη δεξαμενή, η οποία φιλοξενεί 6 καρχαρίες και βρίσκεται σε ένα... πλοίο, είναι κάτι που θα μπορούσες να φανταστείς να συνδέεται, ας πούμε, με τον "κακό" μίας ταινίας James Bond.

Φαίνεται, όμως, ότι τα πράγματα εδώ είναι λιγάκι διαφορετικά. Αναφερόμαστε σε ένα κρουαζιερόπλοιο που, όπως διαβάζουμε, είχε "σχεδιάσει" ο γιος του συνταγματάρχη Gaddafi, Hannibal.

Ο τέταρτος γιος του πρώην δικτάτορα της Λιβύης παρήγγειλε αυτό το κρουαζιερόπλοιο για την ψυχαγωγία καλεσμένων -δικών του αλλά και του πατέρα του- με την "επένδυσή" του αυτή να κοστίζει 360 εκατομμύρια ευρώ. Φαίνεται όμως ότι το πλοίο δεν πρόλαβε να ολοκληρωθεί πριν την ανατροπή του καθεστώτος του πατέρα του το περασμένο έτος.

Ο Hannibal, γνωστός για την αγάπη του στην πολυτελή ζωή, κατάφερε να διαφύγει από τη Λιβύη προς την Αλγερία στις 29 Αυγούστου μαζί με τη μητέρα και μία από τις αδελφές του, όταν στρατεύματα ανταρτών μπήκαν στην πρωτεύουσα της χώρας, Τρίπολη.

Όσο για το κρουαζιερόπλοιο των 18... καταστρωμάτων έχει τώρα πουληθεί στην MSC, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες που ασχολούνται με τις κρουαζιέρες στον κόσμο.

Ο Hanibal ήθελε το πλοίο -το οποίο θα ονομαζόταν Φοινίκη αποτίοντας φόρο τιμής στον αρχαίο πολιτισμό που κάποτε κυριαρχούσε στο μεγαλύτερο μέρος της Βόρειας Αφρικής- να προκαλέσει "δέος" στους εκάστοτε καλεσμένους του, με τους κίονες, τα αγάλματα, τους χρυσούς καθρέπτες και τα υπόλοιπα πολυτελή στοιχεία στην κατασκευή του, όπως τα τα μαρμάρινα δάπεδα, τους πανοραμικούς γυάλινους ανελκυστήρες με τους εικονικούς καταρράκτες, καθώς και τις γυάλινες διαβάσεις πεζών πάνω από το "ενυδρείο".

Μια δεξαμενή 120 τόνων γεμάτη με θαλασσινό νερό είχε σχεδιαστεί για να φιλοξενήσει τους δύο καρχαρίες-τίγρεις του Hannibal, δύο λευκούς και δύο μελανόπτερους καρχαρίες. Τέσσερις ειδικά εκπαιδευμένοι θαλάσσιοι εμπειρογνώμονες θα φρόντιζαν τους καρχαρίες, ενώ θα υπήρχε και ένα εξειδικευμένο κατάστημα τροφοδοσίας για τις ανάγκες τους.

Στα σχέδια για το πλοίο -το οποίο είχε ολοκληρωθεί σχεδόν το μισό πριν την ανατροπή του καθεστώτος Καντάφι- τα γυάλινα πατώματα γύρω από τη δεξαμενή των καρχαριών είχαν "θέα" στο κεντρικό φουαγιέ/μπαρ του πλοίου, καθώς και στη ρεσεψιόν. Οι κατασκευαστές είχαν προλάβει, μάλιστα, να ολοκληρώσουν ένα από τα μεγαλύτερα bar του κρουαζιερόπλοιου, ακολουθώντας τα σχέδια του Hannibal, τοποθετώντας εντυπωσιακά κόκκινα έπιπλα, μαρμάρινα δάπεδα και σκάλες.

Ο 36χρονος Hannibal είχε υπό τον έλεγχο του τη ναυτική βιομηχανία και τα λιμάνια της Λιβύης, σύμφωνα με όσα είχε ορίσει ο πατέρας του. Οι επικριτές του ανέφεραν ότι "άρμεγε" τα χρήματα από τη βιομηχανία, με αποτέλεσμα πτώση στην αγορά των υποδομών που οδήγησε σε αναπόφευκτη ερείπωση.

Φέρεται ότι διέταξε την κατασκευή του πολυτελούς κρουαζιερόπλοιου, καθώς είχε κουραστεί να προσπαθεί να εξασφαλίζει σκάφη για την ψυχαγωγία επισκεπτών, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Ο Pierfrancesco Vago, από τους νέους ιδιοκτήτες του πλοίου, θυμάται μάλιστα πως ο Hannibal επικοινωνούσε τακτικά με την εταιρεία του, προσπαθώντας να ναυλώσει πλοία για τη φιλοξενία καλεσμένων σε κάποια από τα gatherings του πατέρα του με διεθνείς αξιωματούχους. "Είχε δυσκολία να καταλάβει ότι οι διακοπές με κρουαζιερόπλοια πωλούνται ένα χρόνο πριν, έτσι δεν υπήρχε τρόπος να βρει ένα πλοίο σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα όσο το ήθελε" αναφέρει ο κ. Vago.

Η MSC έχει τώρα επενδύσει 550 εκατομμύρια ευρώ στο πλοίο, το οποίο μετονόμασε σε MSC Preziosa. Όπως διαβάζουμε, μάλιστα, θα χρησιμοποιηθεί τον επόμενο Μάρτιο για κρουαζιέρες στα ελληνικά νησιά...

Πηγή: DailyMail

0 Comment