Μετά από πολύ καιρό, αποφάσισε το Twitter να δώσει στους χρήστες του την υπηρεσία προβολής στατιστικών τόσο των ακόλουθων, όσο και των tweets, την audience insights. Ουσιαστικά είναι αντίστοιχη με αυτή του Facebook, απλά το Twitter άργησε μερικά..χρόνια!
Δείτε χρήσιμες στατιστικές πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν τόσο τους απλούς users όσο και τους advertisers για την βελτίωση της απόδοσης του profile τους. Το εργαλείο audience insights, συλλέγει δεδομένα για τους ακόλουθους σας και για όλους εκείνους που μένουν πιστοί με τα οργανικά tweets (engagement). Οι marketers, μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να εντοπίσουν και να στοχεύσουν νέο κοινό για τις διαφημιστικές τους καμπάνιες. Μπορείτε να δείτε στοιχεία δημογραφικά, ποια είναι τα ενδιαφέροντα, ποιες είναι οι καταναλωτικές συμπεριφορές και πολλά ακόμη.
Για να έχετε πρόσβαση στην νέα υπηρεσία, επισκεφθείτε το ads.twitter.com, κάνετε login και επιλέγετε “Audience Insights” από την αναπτυσσόμενη λίστα στην κορυφή της οθόνης στην επιλογή “Analytics”. Εναλλακτικά, συνδεθείτε στο https://analytics.twitter.com/ και επιλέξετε ξανά από την κορυφή της οθόνης την επιλογή “Followers”. Κάποιες από τις πληροφορίες είναι διαθέσιμες μόνο για τις ΗΠΑ, όμως σύμφωνα με το Twitter, αναμένονται και για άλλες χώρες.