BREAKING

0

Up Greek Tourism: Η Ελλάδα στην... Times Square!

Το είδαμε στην αγαπημένη Lifo και τράβηξε την προσοχή μας, όπως όλες οι "έξυπνες" πρωτοβουλίες που έχουν σχέση με τη χώρα μας.


Σήμερα, λοιπόν, είναι η πρεμιέρα της νέας καμπάνιας "UP Greek Tourism", με την τοποθέτηση ενός σχετικού interactive billboard -που τονίζει τις ομορφιές της χώρας μας- στην Time Square στην "καρδιά" της Νέας Υόρκης.

Πρόκειται για μία πρωτοβουλία τριών Ελλήνων, του Γιώργου Κλειβοκιώτη, του Στάθη Χαϊκάλη και του Ονίκ Παλαντζιάν, οι οποίοι συγκέντρωσαν τα χρήματα για την καμπάνια. Αξιοποιώντας τη δύναμη των social media αλλά και του crown funding κατάφεραν να συγκεντρώσουν μέσα σε δύο μήνες το ποσό των 15.000 περίπου ευρώ, ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο των 11.500 ευρώ.

Όσον αφορά τις δωρεές το 50% προήλθε από την Ελλάδα με υπόλοιπο να προέρχεται από Αυστραλία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κύπρο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Κατάρ, Ρωσία, Σιγκαπούρη, Ισπανία, Ελβετία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ.

Έτσι, διαφημιστικά σποτ των 60 δευτερολέπτων, 4 φορές την ημέρα, εμφανίζονται στην Times Square της Νέας Υόρκης, προβάλλοντας υλικό προώθησης του τουρισμού στην Ελλάδα.

Το billboard σχεδιάστηκε αφιλοκερδώς από το ελληνοαμερικανό Χάρη Τσέβη (γνωστό για τα "ιδιαίτερα" πορτρέτα του Steve Jobs που έχει δημιουργήσει από προϊόντα της Apple), με το spot να περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και 400 φωτογραφίες από άτομα που σχετίζονται με την εκστρατεία.

Δείτε το σποτ της καμπάνιας.

Το κομμάτι της σκηνοθεσίας αλλά και των οπτικών εφέ έχει αναλάβει ο Χάρης Τσέβης, τα animation έχει σχεδιάσει η Δέσπω Ποταμού και τη μουσική έχει επιμεληθεί ο Ted Reglis.

Πηγή: Lifo via Mashable

0 Comment