17.3 C
Athens
Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024
More

    Vermont: Η πόλη που απαγορεύει τους influencers!

    Μια πόλη του Vermont γνωστή για το φθινοπωρινό φύλλωμά της έκλεισε τους δρόμους της για το κοινό για τη σεζόν, επικαλούμενη έναν συντριπτικό αριθμό influencers τουριστών.

    Το επίλεκτο συμβούλιο του Pomfret είπε ότι μια εισροή τουρισμού “προκαλεί σημαντικά προβλήματα ασφάλειας, περιβάλλοντος, αισθητικής και ποιότητας ζωής”.

    Το επίλεκτο συμβούλιο του Pomfret ψήφισε να κλείσει η Cloudland Road και η Barber Hill Road σε μη κατοίκους από τις 23 Σεπτεμβρίου έως τις 15 Οκτωβρίου. Αυτό εμποδίζει την πρόσβαση στο δημοφιλές Sleepy Hollow Farm, μια ιδιωτική κατοικία που πολλοί τουρίστες προσπαθούν να επισκεφτούν.

    Το Sleepy Hollow Farm ήταν ένας hot προορισμός για τους influencers που αναζητούν την τέλεια φωτογραφία του φθινοπωρινού φυλλώματος. Τα βίντεο που χρησιμοποιούν το hashtag #sleepyhollowfarm έχουν προβληθεί πάνω από 800.000 φορές στο Tik Tok. Εν τω μεταξύ, χιλιάδες φωτογραφίες της φάρμας έχουν αναρτηθεί στο Instagram.

    Μερικά βίντεο του Tik Tok των τελευταίων ετών έδειχναν κόσμο γύρω από την είσοδο του Sleepy Hollow Farm, το οποίο είχε την επιγραφή “No Trespassing”. Παρά την πινακίδα, ένα βίντεο δείχνει τουρίστες να μπαίνουν στην ιδιοκτησία για να βγάλουν φωτογραφίες.

    Η αναζήτηση ειδυλλιακών φωτογραφιών το φθινόπωρο έχει προκαλέσει πονοκέφαλο στους κατοίκους του Pomfret.

    Μερικοί άνθρωποι στην κοινότητα δημιούργησαν μια καμπάνια GoFundMe, με τίτλο “Save Cloudland Road”, για να συγκεντρώσουν χρήματα για το κλείσιμο δρόμων και την επιβολή της κυκλοφορίας κατά τη διάρκεια της φθινοπωρινής περιόδου.

    «Τα τελευταία χρόνια, η Cloudland Road (και οι μικροί δρόμοι που οδηγούν στην Cloudland Road) γνώρισαν μια άνευ προηγουμένου αύξηση στο Instagram και τους τουριστικούς «influencers» που τροφοδοτούνται από το TikTok, οι οποίοι κερδίζουν χρήματα από χορηγούς και έχουν μετατρέψει μια ιδιωτική κατοικία στο Cloudland Road σε έναν προορισμό φωτογραφιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης», αναφέρει η περιγραφή του GoFundMe.

    Η καμπάνια, η οποία συγκέντρωσε σχεδόν 15.000 δολάρια, υποστήριξε επίσης ότι οι influencers που επισκέπτονταν την πόλη «κατέστρεψαν δρόμους, είχαν ατυχήματα, χρειάστηκε να ρυμουλκηθούν από χαντάκια, ποδοπάτησαν κήπους, αφόδευαν σε ιδιωτική ιδιοκτησία, στάθμευσαν σε χωράφια και δρόμους και επιτέθηκαν φραστικά στους κατοίκους».

    Μάρθα Κατσαρού
    Μάρθα Κατσαρού
    Είμαι η Μάρθα Κατσαρού με τάση να εκφράζομαι μέσα από τη μαγεία της γραφής. Το ακαδημαϊκό μου ταξίδι με πήγε από τον κόσμο της Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία και τα Νέα Μέσα. Από τα πρώτα μου χρόνια, ανακάλυψα ότι η αληθινή μου φωνή αντηχεί πιο εύγλωττα στον γραπτό λόγο παρά στον προφορικό. Γι' αυτό έκανα το άλμα και από τους αριθμούς βρέθηκα να «μπλέκομαι» με τα γράμματα, για να επικεντρωθώ στο πάθος μου για το lifestyle. Είτε πρόκειται για μόδα, ομορφιά, κουσκούς, tips ή διακόσμηση, αυτά είναι τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ξεκινάω το ταξίδι μου με τις δικές μου ιδέες, ανησυχίες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles