BREAKING

0

Έληξε με χιλιάδες «επισκέψεις» και ευχές ο διαγωνισμός της Cyta στο Twitter!

Περισσότεροι από 4.000 χρήστες του κοινωνικού δικτύου Twitter ακολουθούν πλέον τη Cyta  (cytacyprus), ενώ 3.500 συμμετοχές πέτυχε να συγκεντρώσει ο διαγωνισμός της Cyta στο Twitter που έληξε την Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012. Τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθούν τα ονόματα των πέντε τυχερών που θα δουν την ευχή τους αξίας μέχρι και €1.000 να γίνεται πραγματικότητα.

Ο διαγωνισμός είχε προκηρυχθεί τον περασμένο Δεκέμβρη και προσκαλούσε τους φίλους των κοινωνικών δικτύων να ακολουθήσουν τη Cyta στο Twitter και να της στείλουν με μήνυμα-tweet την ευχή-δώρο τους, επιδιώκοντας  με τον τρόπο αυτό να πραγματοποιηθεί μια ευχή τους αξίας μέχρι και €1.000. Ο διαγωνισμός έληξε στις 5 Ιανουαρίου 2012, στις 10:00πμ και δικαίωμα συμμετοχής είχε οποιοσδήποτε έχει τουλάχιστον μια υπηρεσία της Cyta και πληρούσε τους σχετικούς όρους του διαγωνισμού.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Google Analytics, σε διάστημα μόλις μερικών εβδομάδων ο διαγωνισμός της Cyta συγκέντρωσε πέραν των 27.000 επισκέψεων (visits) από χρήστες του Twitter από 49 χώρες του κόσμου. Οι συμμετοχές στο διαγωνισμό ανήλθαν στις 3500, ενώ πέραν των 4.000 ατόμων ακολουθούν πλέον τη Cyta (cytacyprus) στο twitter.

Το περιεχόμενο των χιλιάδων ευχών στο διαγωνισμό παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον, όπου αξίζει να σημειωθεί ότι σε πολλές περιπτώσεις όσοι ακολούθησαν τη Cyta στο twitter, αντί για  προσωπικά δώρα, ζητούσαν μέσα από τις ευχές τους να δοθεί βοήθεια σε φιλανθρωπικές οργανώσεις οι οποίες προσφέρουν κοινωνικό έργο, γεγονός που μαρτυρά την ποιότητα και την ευαισθησία της κοινωνίας μας.

Τα ονόματα των πέντε τυχερών θα ανακοινωθούν τις επόμενες μέρες μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία απευθείας επικοινωνίας της Cyta  με τους ενδιαφερομένους και επιβεβαιωθεί ότι πληρούν τους όρους του διαγωνισμού.

Το twitter είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα και το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο. Η Cyta το επέλεξε ως πρώτο στάδιο της στρατηγικής της για αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων, έτσι ώστε να έρθει ακόμα πιο κοντά στους πελάτες της.

 

0 Comment