BREAKING

1

Η Cyta προστατεύει τους πελάτες της

Η Cyta, για ακόμα μια φορά, αποδεικνύει έμπρακτα το σεβασμό της προς τους πελάτες της και την ευαισθησία με την οποία τους αντιμετωπίζει.

Μετά την καταδικαστική απόφαση, που εξέδωσε η Υπηρεσία Ανταγωνισμού και Προστασίας Καταναλωτών του Υπουργείου Εμπορίου, Βιομηχανίας & Τουρισμού, εναντίον ιδιωτικής εταιρείας παροχής υπερτιμημένων μηνυμάτων (Premium SMS) για παράβαση της νομοθεσίας, η Cyta προχωρεί στην πίστωση όσων πελατών της χρεώθηκαν για μηνύματα που έλαβαν από την εταιρεία με κωδικούς αποστολέα 6169 και 6116, για τους μήνες Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο.

Συγκεκριμένα, οι πελάτες Προγραμμάτων Συμβολαίου θα λάβουν την πίστωση τους στο λογαριασμό του Ιουλίου, ενώ οι πελάτες της Προπληρωμένης soeasy έχουν ήδη πιστωθεί.

Σημειώνουμε ότι η Cyta διαφωνούσε με την προσφορά της Υπηρεσίας Premium SMS,  με τη μορφή χρέωσης κατά τη λήψη μηνυμάτων (Mobile Termination), χωρίς την εκ των προτέρων λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων προστασίας του καταναλωτή. Μεταξύ των μέτρων που ζητούσε η Cyta, περιλαμβανόταν και η ανάληψη της ευθύνης ρύθμισης της παροχής της συγκεκριμένης υπηρεσίας και άλλων παρόμοιων υπηρεσιών από ανεξάρτητο κρατικό όργανο.  Δυστυχώς η προσπάθειά της θεωρήθηκε από την Επιτροπή Προστασίας του Ανταγωνισμού (ΕΠΑ) ως άρνηση παροχής υπηρεσίας, με αποτέλεσμα να της επιβληθεί πρόστιμο ύψους €3.3 εκατ. και να αναγκαστεί να επιτρέψει την παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας από ανεξάρτητους παροχείς υπερτιμημένων μηνυμάτων.

Παρόλα αυτά η Cyta προχώρησε στη λήψη συγκεκριμένων μέτρων προστασίας  των πελατών της πριν την παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας.

Σήμερα η Cyta είναι μία από τις ελάχιστες εταιρείες τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως που έχουν λάβει μέτρα προστασίας των πελατών της για παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας.

Τα μέτρα αυτά είναι:

  • Κανένας πελάτης δεν μπορεί να χρεωθεί για ένα μήνυμα SMS που λαμβάνει, χωρίς να έχει δώσει τη συγκατάθεσή του.
  • Η λήψη ενός απρόσκλητου μηνύματος SMS δεν χρεώνεται, αν για αυτό δεν δόθηκε εκ των προτέρων η συγκατάθεση του κατόχου του κινητού τηλεφώνου.
  • Σε καμιά περίπτωση η Cyta δεν δίνει προσωπικά δεδομένα πελατών της σε τρίτους. Σε αρκετές περιπτώσεις, απρόσκλητα μηνύματα που λαμβάνονται από πελάτες της είναι αποτέλεσμα τυχαίας επιλογής αριθμών από τον αποστολέα.

Η Cyta συμβουλεύει τους πελάτες της:

  • Να μην απαντούν σε απρόσκλητα μηνύματα SMS.
  • Να μη δίνουν πίστη σε μηνύματα που τους πληροφορούν ότι κέρδισαν διάφορα δώρα, όπως, για παράδειγμα, μεγάλα χρηματικά ποσά.
  • Να διαβάζουν προσεκτικά τους όρους και προϋποθέσεις που περιλαμβάνονται σε διαφημίσεις για συμμετοχή σε διαγωνισμούς με τη μέθοδο της αποστολής SMS σε κάποιον τετραψήφιο αριθμό, προτού δώσουν τη συγκατάθεσή τους.
  • Να μη δίνουν τη συγκατάθεσή τους, αν δεν βεβαιωθούν ότι γνωρίζουν τον τρόπο ακύρωσής της.
  • Για απενεργοποίηση όλων των συνδρομών σε τετραψήφιους αριθμούς, οι πελάτες μπορούν να στείλουν μήνυμα SMS στον αριθμό 8888, γράφοντας OFF LISTS.

0 Comment