BREAKING

0

Ξανά στο προσκήνιο η πρόταση νόμου για άρση της ανωνυμίας των κατόχων καρτών προπληρωμένης κινητής τηλεφωνίας

Ξανά στο προσκήνιο η πρόταση νόμου του Βουλευτή του ΔΗΚΟ Άγγελου Βότση για άρση της ανωνυμίας των κατόχων και χρηστών εξοπλισμού και υπηρεσιών προπληρωμένης κινητής τηλεφωνίας.

Ο πρόεδρος της επιτροπής Συγκοινωνιών Αντώνης Αντωνίου, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η πρόταση έχει στόχο την αντιμετώπιση εγκληματικών πράξεων και ενοχλητικών τηλεφωνημάτων με τη χρήση της ανωνυμίας της συγκεκριμένης υπηρεσίας, τον περιορισμό και την εξάλειψη των ανώνυμων τηλεφωνημάτων και μηνυμάτων που ενοχλούν με διάφορους τρόπους τους πολίτες.

Από την πλευρά του o Βουλευτής του ΔΗΣΥ κος Αντρέας Μιχαηλίδης ανέφερε ότι το κόμμα του θεωρεί ότι η ρύθμιση θα βοηθήσει και θα συμβάλει στην εξιχνίαση εγκλημάτων και θα πρέπει να μελετηθούν οι ενστάσεις και να προχωρήσουν στην έγκριση του. Ο  κος Αντρέας Φακοντής από την πλευρά του ΑΚΕΛ, επεσήμανε ότι θα πρέπει να μετρηθούν τα θετικά και τα αρνητικά της πρότασης πριν την έγκριση της,  και συμπλήρωσε ότι το ΑΚΕΛ εκτιμά πως δε θα επιλυθεί το πρόβλημα με την άρση της ανωνυμίας, παρά την κάποια βελτίωση που μπορεί να επιφέρει στην όλη κατάσταση.

Ο Επίτροπος Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ενημέρωσε την επιτροπή ότι σε περίπτωση που εφαρμοστεί η νομοθεσία θα πρέπει τα στοιχεία που θα συλλέγονται να περιορίζονται μόνο στο ονοματεπώνυμο και τον αριθμό της ταυτότητας του χρήστη.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, με βάση τα στοιχεία που κατατέθηκαν στην Επιτροπή Συγκοινωνιών, η CYTA έχει σήμερα 450 χιλιάδες κάρτες προπληρωμένης τηλεφωνίας και η ΜΤΝ 200 χιλιάδες . Όπως επεσήμανε η Cyta, αν ψηφισθεί η νομοθεσία θα έχει ζημιά περίπου 10 εκατομμυρίων ευρώ ενώ η ΜΤΝ ισχυρίσθηκε ότι θα έχει 50% μείωση στον τζίρο της .
Από την πλευρά τους, το Υπουργείο Δικαιοσύνης και η Αστυνομία, ζητούν επίμονα εδώ και καιρό την προώθηση και ψήφιση της πρότασης νόμου, ενώ αντίθετα οι πάροχοι δεν συμφωνούν και είναι αντίθετοι με την ψήφιση της πρότασης.

Η συγκεκριμένη πρόταση νόμου πάντως, είχε συζητηθεί και παλαιότερα και αποτέλεσμα της όλης συζήτησης ήταν να τεθεί σε ισχύ κανονισμός που επιβάλλει στους παρόχους όπως σε περίπτωση καταγγελίας για παρενόχληση, να επικοινωνούν με τον ιδιοκτήτη της κάρτας και να του ζητούν να καταθέσει τα στοιχεία του, ενώ σε διαφορετική περίπτωση διακόπτεται η υπηρεσία.

0 Comment