BREAKING

0

Τoy Business Forum: Digital Technology is the Key?

H απάντηση είναι ένα δυνατό ΝΑΙ! Η ψηφιακή βιομηχανία έχει περάσει εδώ και αρκετά χρόνια τα σύνορα της βιομηχανίας παιχνιδιών, προσφέροντας καλύτερα προϊόντα στους καταναλωτές. Όσοι παρακολουθήσατε τις εργασίες του περσινού φόρουμ θα το διαπιστώσατε, αλλά φτάνει μία ματιά στο site της toyfair  (http://www.spielwarenmesse.de/?L=1 ) ή τη σχετική σελίδα στο you tube για να το δει και όποιος άλλος ενδιαφέρεται: https://www.youtube.com/user/Spielwarenmesse Δείτε πως αλλάζει η αγορά. Δείτε τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που θα αποτελέσουν το βασικό θέμα της συζήτησης στο Toy Business Forum, σύμφωνα με την ανταπόκριση του κ. Honig ο οποίος θα είναι και φέτος παρών για να μας ενημερώσει για τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις.

Το φετινό forum αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον δεδομένου ότι σε αυτό θα συζητηθεί και σε κάποιο βαθμό θα καθοριστεί το μέλλον της αγοράς τόσο ως προς τα ίδια τα προϊόντα και τις τεχνολογίες που ενσωματώνουν όσο και αναφορικά με τις νέες τάσεις που κυριαρχούν στο management, το marketing και τη διανομή προϊόντων.

7854e1b7f49d96b291f939e3738522f3

Ο Dr. Jens Rothenstein για παράδειγμα από το Εμπορικό Ινστιτούτο της Κολωνίας, θα παρουσιάσει κάποιες ιδέες αναφορικά με την απόκτηση και διατήρηση των πελατών μέσα από την ψηφιακή τεχνολογία και την ψηφιακοποίηση.

Η Reyne Rice, που είναι μία από τις κορυφαίες αναλύτριες και καταγράφει τις τάσεις της αγοράς, θα παρουσιάσει το μέλλον της αγοράς παιχνιδιών στο Toy Business Forum. Θα αναφερθεί λεπτομερώς στις τάσεις και –κυρίως- θα εξηγήσει γιατί αυτές θα κυριαρχήσουν στην αγορά.
Όσον αφορά το marketing o Nicolaus von Graeve, Managing Director της Rabbit eMarketing από τη Φραγκφούρτη, θα παρουσιάσει τις μεθόδους, αλλά και τα οφέλη του e-marketing, προκειμένου να εστιάσει κανείς σε συγκεκριμένες ομάδες πελατών.
Στις On Line δραστηριότητες θα εστιάσει και η παρουσίαση των Ulrich Brobeil και Steffen Wilde, από τη Γερμανική Ένωση Βιομηχανίας Παιχνιδιών, οι οποίοι θα αναφερθούν στις on line δραστηριότητες της βιομηχανίας. Οι δύο δικηγόροι θα θίξουν σημαντικά θέματα αναφορικά με την εμπορία, διαφήμιση και διανομή παιχνιδιών μέσα από το διαδίκτυο.

ISWM_Logo_mit_GeoDate_E

Για τη νέα γενιά καταναλωτών (Generation DIY) θα μιλήσει ο Cirk Sören Ott, Executive Board της εταιρείας συμβούλων Nymphenburg Consult Group, ενώ η Ulrica Griffiths από την Griffiths Consulting θα αναφερθεί στην αποτελεσματική διαχείριση των δημοσίων σχέσεων κάθε εταιρείας που δραστηριοποιείται στη βιομηχανία παιχνιδιών.

Αυτό που παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον είναι ότι η Ψηφιακή Τεχνολογία αλλά και τα νέα Media, αλλάζουν τον τρόπο σκέψης μίας ολόκληρης αγοράς και γι αυτό το λόγο αξίζει τον κόπο να παρακολουθήσει κανείς τη σημαντικότερη εκδήλωση της ToyFair που είναι πλέον άρρηκτα συνδεδεμένη με την ίδια την έκθεση. Η συμμετοχή είναι δωρεάν και οι γλώσσες του συνεδρίου είναι Αγγλικά και Γερμανικά. Αν ωστόσο δεν τα καταφέρετε, μην ανησυχείτε. Θα είμαστε εμείς εκεί και θα σας μεταφέρουμε τον παλμό, ενώ το κανάλι της έκθεσης στο you tube είναι πολύ καλά ενημερωμένο. CU @ Toy Business Forum 2015!!

Δες περισσότερα εδώ https://www.youtube.com/watch?v=FgDgXLGhRUU

0 Comment