BREAKING

0

Όλα στο «κόκκινο» στη Cyta

Σε μια περίοδο που σύμφωνα με τις πρόσφατες έρευνες του Ευρωβαρόμετρου, παρουσιάζονται αυξητικές τάσεις των χρηστών στην Ευρώπη που κάνουν χρήση του διαδικτύου μέσω κινητών συσκευών, η Cyta φαίνεται να στόχευσε σωστά, επενδύοντας πολλά στο «κόκκινο» που υπόσχεται περισσότερα καλά νέα για την συνέχεια..

Οι νέες εμπορικές προτάσεις της Cyta που θα φέρουν την ονομασία RED φαίνεται να ταιριάζουν απόλυτα στις ανάγκες των καιρών.. αφού σύμφωνα με την έρευνα, οι χρήστες του ίντερνετ μέσω κινητού έχουν αυξηθεί κατά 12 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με πέρυσι (24% το 2012, 34% το 2013) ενώ οι χρήστες μέσω τάμπλετ έχουν σχεδόν διπλασιαστεί (8% το 2013, 14% το 2013).

Πάντως, η ίδια έρευνα καταδεικνύει ότι οι χρήστες του διαδικτύου “φοβούνται” να ρισκάρουν να κάνουν αγορές μέσω αυτού. Συγκεκριμένα, ενώ το 70% των Ευρωπαίων δηλώνουν ότι έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους σχετικά με τη χρήση του Διαδικτύου για αγορές ή τραπεζικές αλλαγές, μόνο οι μισοί από αυτούς τελικά τις κάνουν. Στην Ελλάδα το ποσοστό των χρηστών που δηλώνουν ότι μπορούν να χειριστούν τις συναλλαγές στο internet φτάνει το 42%.

0 Comment