Τον περασμένο Οκτώβριο, η Apple ενεργοποίησε την υπηρεσία Apple Pay, τη δική της πλατφόρμα digital πληρωμών. Αν και η Apple άργησε μέχρι να μπει στο παιχνίδι των mobile πληρωμών, ωστόσο η συγκεκριμένη υπηρεσία γνώρισε γρήγορα την αποδοχή από το αμερικανικό καταναλωτικό κοινό (σε αυτό συνέβαλλε σίγουρα και το έμπειρο τμήμα marketing της εταιρείας από το Cupertino).
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η γνωστή εταιρεία ερευνών και marketing ITG, από το σύνολο των digital πληρωμών, ένα ποσοστό της τάξης του 1% πραγματοποιείται μέσω Apple Pay. Αν και το 1% μπορεί να σας φαίνεται λίγο, ωστόσο σε συνάρτηση με το χρονικό διάστημα που η υπηρεσία βρίσκεται στον αέρα, σίγουρα δεν μπορεί να θεωρηθεί αμελητέα ποσότητα. Ενδεικτικό είναι ότι η αντίστοιχη υπηρεσία της Google, ονόματι Google Wallet, έχει ένα μερίδιο της τάξεως του 4%, παρόλα αυτά είναι ενεργή εδώ και μερικά χρόνια. Κρίνοντας με βάση το λιγοστό διάστημα που είναι ενεργή η υπηρεσία το πιθανότερο είναι η Apple Pay να ξεπεράσει το Google Wallet σε βάθος χρόνου, καθώς το momentum αυτή τη στιγμή βρίσκεται σαφώς με το μέρος της Apple.
Αν και στην χώρα μας μάλλον θα αργήσουμε πολύ μέχρι να δούμε τη συγκεκριμένη υπηρεσία, ωστόσο στην Αμερική το Apple Pay τείνει να γίνει μία συνήθεια για το καταναλωτικό κοινό, αν και φυσικά για να φτάσει στα επίπεδα της PayPal (η οποία αυτή τη στιγμή κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην πίτα των ψηφιακών πληρωμών), μάλλον θα πρέπει να περάσουν πάρα πολλά χρόνια…