18.9 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
More

    10 πληροφορίες που δε γνωρίζαμε για το TikTok

    Ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης TikTok αποκαλύπτει ανάλυση της Business2Community για το 2023. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία:

    1. Το TikTok έχει περίπου τριπλάσιους Daily Active Users από το Snapchat. Το TikTok έχει ξεπεράσει το Snapchat όσον αφορά το ενδιαφέρον της Gen Z. Το Snapchat είχε 375 εκατομμύρια καθημερινούς ενεργούς χρήστες στην εφαρμογή, ενώ το TikTok μπορεί να υπερηφανεύεται για to 1 δισεκατομμύριο καθημερινούς ενεργούς χρήστες.

    2. Το TikTok αξίζει περίπου $50 – 75 δισεκατομμύρια.

    3. Ο Khabane Lame είναι ο δημοφιλέστερος TikTok Creator στον κόσμο για το 2023 με 155 εκατ. followers.

    4. To TikTok έχει μπλοκαριστεί σε κάποιες χώρες: Λόγω της αυξανόμενης ανησυχίας των κυβερνήσεων σχετικά με τη συλλογή δεδομένων και τις επιθέσεις στον κυβερνοχώρο, το TikTok βρίσκεται υπό έλεγχο από ορισμένες κυβερνήσεις για τους στενούς δεσμούς του με την Κίνα. Μέχρι στιγμής, εξετάζεται η απαγόρευση της εφαρμογής στις ΗΠΑ, ενώ επί του παρόντος η εφαρμογή απαγορεύεται στην Ινδία, το Πακιστάν και το Αφγανιστάν. Κυβερνητικοί φορείς έχουν απαγορεύσει την εφαρμογή σε συσκευές προσωπικού στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Ταϊβάν και σε τρία κορυφαία όργανα της ΕΕ.

    5. Οι ΗΠΑ έχουν το μεγαλύτερο κοινό στο TikTok στον κόσμο (135 εκατ. users). To δεύτερο μεγαλύτερο είναι της Ινδονησίας με 99,07 εκατ. και τρίτο της Βραζιλίας στα 73.58 εκατ.

    6. Τα Uploaded στο TikTok είναι διπλάσια σε μηνιαία βάση από τα Instagram Reels.

    7. Το 25% των χρηστών στις ΗΠΑ είναι μεταξύ 10 και 19 ετών. Το 22.4% των χρηστών είναι ηλικίας 20-29 ετών. Μόνο το 11% των χρηστών είναι ηλικίας 50+.

    8. Το 50% των TikTok Users αγόρασαν ένα προϊόν επειδή το είδαν στο TikTok Live

    9. Το TikTok είναι η 6η πιο δημοφιλής πλατφόρμα στο Business Marketing

    Αν και κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί την αυξανόμενη δημοτικότητα του TikTok, το 2022 το 90% των επαγγελαμτιών χρησιμοποίησε το Facebook για να προωθήσει την επιχείρησή του, ενώ το 79% χρησιμοποίησε το Instagram. Το 18% χρησιμοποίησε το TikTok για να προωθήσει το brand του.

    10. Το 70% των Users προτιμούν να δημιουργούνται νέα trends & challenges στο TikTok από τα brands.

    Διαβάστε επίσης:

    Elon Musk: Σε 6 εβδομάδες πιάνει… δουλειά ο νέος CEO του Twitter

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles