Η κινηματογραφική κίνηση παραμένει υποτονική, ωστόσο υπάρχει αχτίδα αισιοδοξίας για το καλοκαίρι, κάτι που αποδεικνύεται από τη live-action εκδοχή της Disney για την κλασική animation ταινία του 2002 Lilo & Stitch, η οποία κάνει πρεμιέρα στις 22 Μαΐου. Το trailer της ταινίας που κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα σημείωσε εντυπωσιακή επισκεψιμότητα με 158 εκατομμύρια προβολές μέσα σε 24 ώρες, καθιστώντας το το δεύτερο πιο προβεβλημένο live-action trailer της Disney όλων των εποχών, μετά το teaser του The Lion King (2019).
Μέσα σε μία ώρα από την κυκλοφορία του, το video ανέβηκε στο Νο. 1 trending στο Twitter/X, διατηρώντας τη θέση του στο top 10 για αρκετές ώρες. Παράλληλα, κατέκτησε την κορυφή των trends στο YouTube, αλλά και στην κινεζική πλατφόρμα Douyin. Μια σύντομη ματιά της ταινίας είχε παρουσιαστεί στο D23, τον Αύγουστο του προηγούμενου έτους. Κατά τη διάρκεια του φετινού Super Bowl, ένα σποτ με τον Stitch να «εισβάλλει» στο γήπεδο σημείωσε 173,1 εκατ. προβολές μέσα σε 24 ώρες, σπάζοντας ρεκόρ και καθιστώντας το το πιο προβεβλημένο ψηφιακό σποτ της Disney.
Η ιστορία της ταινίας επικεντρώνεται σε ένα μοναχικό κορίτσι από τη Χαβάη και έναν φυγά εξωγήινο που τη βοηθά να επανασυνδεθεί με την οικογένειά της. Η σκηνοθεσία ανήκει στον βραβευμένο Dean Fleischer Camp, ενώ το σενάριο υπογράφουν οι Chris Kekaniokalani Bright και Mike Van Waes. Πρωταγωνιστούν οι Sydney Elizebeth Agudong, Billy Magnussen, Tia Carrere, Hannah Waddingham, Chris Sanders, Courtney B. Vance, Zach Galifianakis και η μικρή Maia Kealoha. Η αρχική ταινία είχε αποφέρει 273,1 εκατ. δολάρια παγκοσμίως, με εγχώριο άνοιγμα 35,2 εκατ..
Η Disney ξεκινάει το καλοκαίρι της στις 2 Μαΐου με την ταινία της Marvel Thunderbolts