H Media Markt έκανε… «το δικό της» και στη Black Friday! Το καλά σχεδιασμένο πλάνο της εταιρείας της επέτρεψε να αντιμετωπίσει με επιτυχία την αυξημένη ζήτηση χωρίς αρνητικά σχόλια και απρόοπτα που ταλαιπώρησαν άλλες εταιρείες του λιανεμπορίου.
200.000 επισκέπτες και πάνω από 1.000.000 μοναδικοί οnline επισκέπτες ήταν η επίδοση της Media Markt κατά τη διάρκεια των προσφορών της Black Friday.
Με την πολυκαναλική λειτουργία για την οποία φημίζεται, η Media Markt κατάφερε να εξυπηρετήσει το κοινό το ίδιο ποιοτικά από όποιο σημείο επέλεξε να αγοράσει, διατηρώντας ικανοποιητικές ποσότητες στα είδη σε προσφορά αλλά και φροντίζοντας το online κατάστημα να αντέξει τόσο μεγάλο traffic.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει και η ανταπόκριση των Ελλήνων από απομακρυσμένες περιοχές, οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να αγοράσουν προσφορές που διαφορετικά δεν θα τους ήταν προσβάσιμες.
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.