BREAKING

0

Disney Universe @ London (12 Μαΐου 2011)

Με το πέπλο μυστηρίου που θα μπορούσε να καλύψει το CERN είχε σκεπάσει η Disney το νέο της παιχνίδι. Το μόνο που γνωρίζαμε ήταν ο τίτλος. Στην αρχή φανταστήκαμε κάτι σαν το DC Universe, ίσως εξ αιτίας της λεκτικής ομοιότητας. Αυτό που είδαμε όμως ήταν κάτι ευχάριστα διαφορετικό.

Το πρωί (καλά, μη φανταστείτε άγρια χαράματα) της 12ης Μαΐου, στο Λονδίνο, μας περίμενε έξω από το ξενοδοχείο Marriott ένα από αυτά τα ωραία μαύρα εγγλέζικα ταξί, που μας μετέφερε στα γραφεία της Disney. Εκεί μας υποδέχτηκε η ομάδα ανάπτυξης και marketing του Disney Universe. Η παρουσίαση ξεκίνησε με το teaser trailer του παιχνιδιού που μπορείτε να δείτε παρακάτω. Αμέσως μετά, οι άνθρωποι της Disney άρχισαν να παίζουν τον τίτλο, εξηγώντας παράλληλα τα επί μέρους στοιχεία του.

Το παιχνίδι ανήκει στο είδος των platformers, έχοντας ενισχυμένο το στοιχείο του multiplayer. Οι χαρακτήρες του παιχνιδιού είναι απλά ανθρωποειδή πλασματικά με δέρμα μπλε απόχρωσης και γενικευμένη σχεδίαση. Οι πραγματικοί πρωταγωνιστές είναι οι στολές. Ο κάθε χαρακτήρας μπορεί να φορέσει τη στολή οποιουδήποτε γνωστού ήρωα από τις ταινίες της Disney και της Pixar. Αρχικά είναι διαθέσιμοι η Αλίκη, από τη Χώρα των Θαυμάτων, ο Mike από τον Μπαμπούλα Α.Ε., ο Stitch, από το Λίλο και Στιτς, και ο Tron, από την ομώνυμη ταινία. Η κάθε στολή δίνει μοναδική εμφάνιση και ικανότητες στον χαρακτήρα σας, οι οποίες αναβαθμίζονται όσο σημειώνετε πρόοδο.

Κάθε φορά μπορούν να συμμετέχουν έως και 4 παίκτες. Αν έχετε μικρότερη παρέα ή είστε μόνος, τότε τον έλεγχο των άλλων χαρακτήρων θα αναλάβει η τεχνητή νοημοσύνη του παιχνιδιού. Σε κάθε πίστα ο σκοπός σας είναι να ολοκληρώσετε κάποιες ενέργειες ώστε να ανοίξετε το δρόμο προς το επόμενο επίπεδο. Αυτό περιλαμβάνει απλούς γρίφους, αλλά και αρκετό platforming. Μετά από την παρουσίαση, ήρθε η... πιο μεγάλη ώρα. Είχαμε δηλαδή την ευκαιρία να παίξουμε ώστε να απολαύσουμε την εμπειρία του παιχνιδιού.

Στην πρώτη πίστα, το περιβάλλον ήταν γεμάτο με δέντρα και άνθη. Μεταφέραμε ένα καπέλο με ελατήριο σε ένα συγκεκριμένο σημείο, ώστε να φτάσουμε σε ένα υπερυψωμένο σημείο και να αποκτήσουμε ένα αντικείμενο, απαραίτητο για να μας ανοίξει το δρόμο. Βρήκαμε κάποιες βόμβες και τις μεταφέραμε σε μία πόρτα ώστε να ανατιναχτεί και να αποκτήσουμε πρόσβαση σε ότι υπήρχε πίσω της. Βάλαμε βράχους σε καταπέλτες, τους στοχεύσαμε και τους εξαπολύσαμε ώστε να καταστρέψουμε κάποια αντικείμενα και να κερδίσουμε περισσότερους πόντους.

Στη δεύτερη πίστα, η λογική ήταν πιο «βιομηχανική». Υπήρχαν παντού γρανάζια, μοχλοί, ιπτάμενα μεταλλικά πλακάκια, και μηχανικές γέφυρες. Εδώ ήταν και πιο έντονο το στοιχείο του platforming, καθώς έπρεπε να αποφύγουμε παγίδες και να κάνουμε σωστό συγχρονισμό των κινήσεων μας ώστε να φτάνουμε κάθε φορά στο επόμενο ασφαλές σημείο χωρίς να πέφτουμε στο κενό. Παράλληλα έπρεπε να απενεργοποιούμε παγίδες και να κάνουμε τις γέφυρες και τα πλακάκια περισσότερο προσβάσιμα.

Οι εχθροί μοιάζουν με «evil» εκδόσεις των δικών μας χαρακτήρων, έχοντας μαύρη εμφάνιση και κόκκινα μάτια. Η αντιμετώπιση τους γίνεται με την ειδική ικανότητα που σας δίνει η κάθε στολή. Ο Tron π.χ. ρίχνει τον δίσκο του σαν μπούμερανγκ. Οι μάχες δεν είναι δύσκολες, και ειδικά αν παίζετε με «full house», δηλαδή τέσσερα άτομα μαζί, δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα να τους ξεπαστρέψετε.

Το multiplayer είναι cooperative και competitive μαζί. Μπορεί δηλαδή ένας φίλος σας να ανοίγει μία γέφυρα κι εσείς να είστε έτοιμος για να την περάσετε, αντί να κάνετε μόνος (και αγχωμένος) τη διαδρομή από το μοχλό στη γέφυρα. Αντίστοιχα, αν ένας φίλος σας πηγαίνει προς ένα bonus αντικείμενο, μπορείτε να τον αρπάξετε και να τον πετάξετε μακριά με μία στριφογυριστή κίνηση, ώστε να πάρετε εσείς το bonus. Ο τρόπος που αντιμετωπίζετε τους συμπαίκτες σας, έχει σημασία στο παιχνίδι, το οποίο κρατάει... «σκορ», κάτι σαν τη λίστα του Άη Βασίλη με τα καλά και τα κακά παιδιά.

Τα γραφικά του παιχνιδιού αντικατοπτρίζουν τη γενικότερη κατεύθυνση του τίτλου, που είναι σχεδιασμένος ώστε να κριθεί κατάλληλος για όλες τις ηλικίες. Τα επίπεδα έχουν μεγάλα, ζωγραφιστά αντικείμενα, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα στοιχεία του περιβάλλοντος, όπως οι βράχοι και τα δέντρα. Η παλέτα του παιχνιδιού περιλαμβάνει πολλά και ζωντανά χρώματα, ενώ οι στολές των ηρώων μοιάζουν με πραγματικά αποκριάτικα κοστούμια που θα μπορούσε να φορέσει κάποιος. Οι εχθροί δεν είναι τρομακτικοί, αλλά animated με «αθώα» σχεδίαση, ώστε να μην αποτρέψουν τους gamers της μικρότερης ηλικιακής ομάδας από την ενασχόληση τους με τον τίτλο. Η background μουσική περιλαμβάνει ευχάριστα tunes, ενώ τα ηχητικά εφφέ είναι ηχογραφημένα με πολύ χιούμορ.

Οι developers, μας ενημέρωσαν ότι το παιχνίδι βρίσκεται ακόμα σε φάση ανάπτυξης, και ότι το τελικό προϊόν θα είναι καλύτερο σε όλα τα σημεία. Κρίνοντας πάντως από τη «beta» που είδαμε, το Disney Universe είναι ικανό να γίνει το επόμενο hit της εταιρείας, ειδικά στις μικρές ηλικίες. Θα κυκλοφορήσει φέτος το φθινόπωρο για PC, Mac, Xbox360, PlayStation3 και Wii.

0 Comment