Σύμφωνα με τη Sony, το 42% των gamers ενδιαφέρονται σήμερα για το 3D gaming, ενώ μέχρι το 2015, το 40% των τηλεοράσεων θα είναι 3D. Όσον αφορά τα παιχνίδια όμως, έχουν διάφορα θέματα να λύσουν μέχρι να δούμε τίτλους σε 3D που θα μπορούμε να απολαύσουμε χωρίς προβλήματα.
Εκπρόσωπος της Sony ανέφερε ότι μία χαμηλής ποιότητας προσαρμογή σε 3D μπορεί να κάνει κακό σε κάποιο παιχνίδι αντί να το ωφελήσει, αναφέροντας κάποια χαρακτηριστικά παραδείγματα. Δημοφιλείς και επιτυχημένοι τίτλοι όπως το Wipeout HD, το Killzone 3 και το Motorstorm Apocalypse, «υποφέρουν» από διάφορα προβλήματα που κάνουν την εμπειρία μαζί τους υποδεέστερη σε 3D από ότι σε… «2D».
Συμπλήρωσε ότι η διαδικασία προσαρμογής σε 3D αντιστοιχεί μόνο στο 2% του προϋπολογισμού ανάπτυξης ενός παιχνιδιού.