BREAKING

0

Develop 2011: τα παιχνίδια μεγάλης διάρκειας γίνονται «ενοχλητικά»

Ένα από τα ενδιαφέροντα θέματα που απασχόλησε την αγορά του gaming στο φετινό συνέδριο Develop 2011 ήταν τα παιχνίδια μεγάλης διάρκειας, και συγκεκριμένα πόσο ελκυστικά είναι για τους gamers.

Τίτλοι όπως το Oblivion, το Red Dead Redemption, το Dragon Age κ.α. απαιτούν πολλές ώρες για να ολοκληρώσετε όχι μόνο τη βασική ιστορία αλλά και τις δευτερεύουσες αποστολές. Χαρακτηριστικά, ο γράφων σημείωσε 100 ώρες gameplay στο Fallout New Vegas, για την κύρια υπόθεση και τα περισσότερα side quests. Γενικά αυτό θεωρείται πολύ καλό, γιατί δίνει περισσότερη αξία στο κάθε παιχνίδι.

Η άποψη που εκφράστηκε όμως, θέλει τους gamers να «χάνουν την υπομονή τους» σε μία κοινωνία που αναδεικνύει το casual gaming, και να αφήνουν αυτά τα παιχνίδια «στη μέση», χωρίς να απολαμβάνουν τη βέλτιστη εμπειρία στην οποία στόχευε η κάθε κατασκευάστρια εταιρεία.

Μία άλλη άποψη θέλει τους παίκτες να μην ενδιαφέρονται πια για γρίφους με διάφορες λύσεις και πολλή σκέψη, αλλά με μία μόνο λύση και ξεκάθαρους στόχους. Αν λάβουμε υπ’ όψη την παρακμή των πάλαι ποτέ adventures, θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι δεν έχει άδικο.

Η συζήτηση συνεχίστηκε με θέμα την ενσωμάτωση μίας καλής ιστορίας σε social και casual παιχνίδια. Συγκεκριμένα, όλοι συμφώνησαν ότι είναι καλύτερη λύση να έχουμε σε ένα παιχνίδι πολλαπλές μικρές ιστορίες, και όχι μία μεγάλη ιστορία. Μάλιστα, επειδή τα social games δεν έχουν ουσιαστικά τέλος, προτάθηκε οι μικρές αυτές ιστορίες να συνεχίζονται όπως τα επεισόδια μίας σαπουνόπερας! Εκτός αυτού, προτάθηκε η χρήση των social networks ως βοηθητικά μέσα για την υπόθεση ή ακόμα και για το gameplay.

0 Comment