BREAKING

2

Η Nintendo πρωτοτυπεί ξανά με την ιδέα του «massively single player»

Η Blizzard ουσιαστικά καθιέρωσε τον όρο MMO (massively multi-player) με το World of Warcraft. Τώρα η Nintendo προσπαθεί να κάνει κάτι παρόμοιο, με τον όρο massively single player (MSO). Η ιαπωνική εταιρεία είχε μείνει τόσα χρόνια έξω από το... «παιχνίδι» των MMO, κατ’ επιλογή. Ήθελε να πραγματοποιήσει την είσοδο της στη συγκεκριμένη αγορά, μόνο όταν θα είχε να προσφέρει κάτι πρωτότυπο και «δικό της». Στο concept του MSO, ο χρήστης παίζει σε single player mode, όμως ο κόσμος του παιχνιδιού είναι online και επηρρεάζεται από τις πράξεις των άλλων παικτών.

Σε ένα παιχνίδι με σύστημα οικονομίας, ένα συλλεκτικό αντικείμενο μόδας ή μία φυσική πηγή ενέργειας, όχι μόνο δεν θα είναι ανεξάντλητα, αλλά η διαθεσιμότητα τους προς έναν παίκτη, θα εξαρτάται από τη ζήτηση τους, εκ μέρους άλλων παικτών. Όταν ένας παίκτης βλέπει ένα σωρό από οικοδομικά υλικά, και αποφασίζει να χτίσει ένα σπίτι, ο επόμενος παίκτης που θα επισκεφτεί αυτή την περιοχή, θα βρει ένα έτοιμο σπίτι, και όχι τα υλικά, χωρίς όμως να βλέπει τον άλλο παίκτη.

Με τον προσανατολισμό προς την ιδιωτικότητα όμως, δεν αποκλείεται το κοινωνικό στοιχείο. Ένα παίκτης θα μπορεί να στείλει ένα μήνυμα σε κάποιο non-player character, ο οποίος θα το μεταφέρει σε άλλους παίκτες. Επιπλέον, ένας παίκτης θα μπορεί να βλέπει στον κόσμο του παιχνιδιού, τους χαρακτήρες όσων παικτών είναι φίλοι του.

2 Comments

  • Δημήτρης Θωμαδάκης
    14 Αυγούστου 2011 at 11:47

    Το νόημα είναι να απολαμβάνει κάποιος τη δυναμικότητα ενός online κόσμου, χωρίς να πρέπει απαραίτητα να αλληλεπιδρά με άλλους χρήστες για να παίξει. Αν και οπωσδήποτε δεν πρόκειται να απειληθεί το World of Warcraft από κάτι τέτοιο, υπάρχει κοινό που θα ανταποκρινόταν θετικά στο gameplay αυτού του είδους.

  • Stelios
    14 Αυγούστου 2011 at 02:06

    Μου φαινεται πολυ χαζο εμενα.Πιο το νοημα για κατι τετοιο?