BREAKING

0

Αφιέρωμα στα 20 χρόνια προσφοράς της id Software στο gaming

Η εταιρεία id Software ξεκίνησε τη λειτουργία της πριν από 20 χρόνια και είναι γνωστή όχι τόσο για το πλήθος των παιχνιδιών που έχει αναπτύξει, όσο για τον τεράστιο βαθμό αποδοχής τους από τους gamers.

Προσωπικά έχω «φάει» αμέτρητες ώρες με τα παιχνίδια της id, ξεκινώντας με το Commander Keen, που είχε κυκλοφορήσει μόλις δύο χρόνια πριν αγοράσω το πρώτο μου PC. Το Commander Keen ήταν ένα εξαιρετικό διαστημικό platformer, με όμορφα και ομαλά γραφικά για την εποχή του.

Ακολούθησε το Wolfenstein, που θεωρείται ο «πατέρας» των first person shooters (FPS), καθώς χρησιμοποίησε με πολύ έξυπνο τρόπο το αδύναμο 2D hardware της εποχής για να προσφέρει gameplay σε προοπτική 3D, πρώτου προσώπου.

Μετά ήρθε το παιχνίδι-θρύλος που αποτέλεσε ένα από τα σημαντικότερα checkpoints στην ιστορία του gaming, και «έφτιαξε» την εταιρεία. Ο λόγος για το Doom, που καθιέρωσε το είδος των FPS, τα οποία μάλιστα στην αρχή λέγονταν «Doom-clones». Το Doom σημείωσε άλλη μία πρωτιά, εισάγοντας το στοιχείο του multiplayer στα FPS.

Το επόμενο FPS game της id, το Quake, έγραψε επίσης ιστορία, εκμεταλλευόμενο τις πρώτες απόπειρες των κατασκευαστών hardware στο χώρο των consumer 3D γραφικών. Το Quake «γέννησε» και το γνωστό event, QuakeCon, το οποίο πραγματοποιείται κάθε χρόνο από το 1996.

Το παιχνίδι της id γι’ αυτή τη γενιά είναι το Rage, που έχει ήδη κυκλοφορήσει στο iPhone, και αναμένεται στις desktop πλατφόρμες τον Οκτώβριο. Το Rage εξελίσσεται σε μία μελλοντική εποχή, όπου ένας μετεωρίτης κατέστρεψε τον πλανήτη μας, και θα περιλαμβάνει στοιχεία shooter και racing.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε ένα αφιέρωμα με διάρκεια μισής ώρας, με τον «εγκέφαλο» της id Software, John Carmack, και άλλα στελέχη της εταιρείας, που εξιστορούν την πορεία τους στην ιστορία του gaming.

0 Comment