BREAKING

0

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να φτιάξετε μία κοινότητα gamers

Στο πλαίσιο την έκθεσης PAX, συζητήθηκε ότι η επιτυχία ενός παιχνιδιού εξαρτάται αποκλειστικά από την αποδοχή του εκ μέρους των gamers, και γι’ αυτό είναι σημαντικό να δημιουργούνται κοινότητες με fans.

Στο παρελθόν, αυτό γινόταν απλά με τη δημιουργία ενός forum όπου οι gamers μπορούσαν να συζητήσουν τις απόψεις τους για ένα παιχνίδι, τον τρόπο που παίζουν, τα μυστικά που ανακαλύπτουν, τα τεχνικά προβλήματα που συναντούν, κτλ. Σήμερα όμως, το κείμενο αποδεικνύεται ελλιπές, καθώς με την επέκταση του Youtube, ο καθένας μπορεί να φτιάξει και να ανεβάσει video με την προσωπική του εμπειρία σε ένα παιχνίδι, χωρίς να γράφει ολόκληρες παραγράφους.

Αντίστοιχα, οι χρήστες προτιμούν την οπτικοακουστική εμπειρία με το gameplay άλλων παικτών, από το να διαβάζουν ατελείωτες γραμμές κειμένου, αρκεί το video να μην έχει «ενοχλητικά» μεγάλη διάρκεια. Ακόμα και τα screenshots των παιχνιδιών δεν είναι πια τόσο δημοφιλή όσο παλαιότερα. Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις οι χρήστες κάνουν καλύτερη δουλειά, με αυτό τον τρόπο, στη γνωστοποίηση και προώθηση ενός παιχνιδιού, από ότι η κατασκευάστρια εταιρεία.

Επίσης σημαντική είναι η επικοινωνία των προγραμματιστών με τους gamers, κάτι που λειτουργεί καλύτερα πρόσωπο με πρόσωπο, από ότι online. Οι εκθέσεις παιχνιδιών είναι μία πολύ καλή ευκαιρία για κάτι τέτοιο, όπως και τα events για σύναξη μίας κοινότητας gamers. Πολύ καλές είναι και οι πρωτοβουλίες των εταιρειών που καλούν gamers από διάφορες πόλεις, ή ακόμα και χώρες, στα κεντρικά γραφεία τους. Εκεί οι χρήστες έχουν την ευκαιρία να παίζουν παιχνίδια που βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της ανάπτυξης, να προτείνουν αλλαγές, ακόμα και να δουν τα ονόματα τους στα credits του τελικού προϊόντος.

Επιστρέφοντας στα forums, η εμπειρία των χρηστών μπορεί να αλλάξει σημαντικά σε συνδυασμό με τα social networks. Όταν δηλαδή ένας προγραμματιστής ενημερώνεται αυτόματα για ένα post και έχει τη δυνατότητα να απαντήσει γρήγορα μέσω Facebook ή Twitter, ο χρήστης εκτιμά ιδιαίτερα την άμεση επικοινωνία με τους developers. Εξ ίσου σημαντικό όμως είναι να γίνεται προσωπική αυτή η επικοινωνία, να συζητάει δηλαδή ο developer ως «συνάδελφος» gamer και όχι με «ξερό» ύφος εκπροσώπου εταιρείας.

0 Comment