BREAKING

0

Διαφημίσεις και βίαια παιχνίδια δεν πάνε μαζί

Η διαφήμιση βρίσκεται παντού. Στην τηλεόραση, στο δρόμο, ακόμα και στη σελίδα όπου βρίσκεστε αυτή τη στιγμή. Είναι απαραίτητο κομμάτι τις βιωσιμότητας ενός μέσου. Οι εταιρείες έχουν βρει τρόπους για να διαφημίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, ακόμα και στους εικονικούς κόσμους των videogames. Σύμφωνα με μία έρευνα όμως, που διεξήχθη στο πανεπιστήμιο του Τέξας, αυτό δεν είναι ότι καλύτερο για τις διαφημιζόμενες εταιρείες. Στο πείραμα έλαβαν μέρος δύο ομάδες εθελοντών. Η πρώτη ομάδα, έπαιζε σε ένα εικονικό περιβάλλον με κηλίδες αίματος στο πάτωμα, όπου οι χαρακτήρες τους πυροβολούσαν, κι αυτοί έπρεπε επίσης να πυροβολούν. Η δεύτερη ομάδα βρισκόταν σε ένα ίδιο εικονικό χώρο, αλλά με κηλίδες νερού αντί για αίματος, οι χαρακτήρες ήταν άοπλοι και ήρεμοι, ενώ οι ίδιοι δεν οπλοφορούσαν. Η πρώτη ομάδα είχε σημαντικά μεγαλύτερη δυσκολία να θυμάται τις in-game διαφημίσεις, αμέσως μετά, συγκριτικά με τη δεύτερη. Επίσης η έρευνα έδειξε ότι οι γυναίκες είχαν ακόμα μεγαλύτερη δυσκολία να θυμούνται τις διαφημίσεις, κάτι που αποδόθηκε στο ότι δεν έχουν συνηθίσει στα βίαια παιχνίδια, όπως οι άνδρες. Επιπλέον, οι ερευνητές επισήμαναν ότι τοποθετώντας διαφημίσεις στα βίαια παιχνίδια, δημιουργείται μία αρνητική ψυχολογική σύνδεση με αυτές, κάτι που φυσικά έχει οδηγεί στο αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που θέλουν οι διαφημιστές.

0 Comment