Η πιο δημοφιλής δραστηριότητα όλων των χρηστών στο YouTube είναι ίσως η αναζήτηση τραγουδιών. Τώρα όμως, οι καλλιτέχνες που δεν τους αρέσει να μην έχουν έσοδα, βρήκαν έναν άλλο τρόπο για να… επαναφέρουν την «ισορροπία». Το YouTube εγκαινιάζει το Merch Store (merchandise store), που θα περιλαμβάνει ψηφιακή μουσική, εισιτήρια για συναυλίες, αλλά και διάφορα προϊόντα εμπνευσμένα από τους αγαπημένους σας καλλιτέχνες (ξέρετε εσείς, μπλουζάκια, μπρελόκ…). Μάλιστα το YouTube έχει συνάψει συνεργασίες με άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα, όπως το Amazon, το iTunes και άλλα, για τη διάθεση των παραπάνω.