Σύμφωνα με τους New York Times, η Disney θα συνεργαστεί με το Youtube, με στόχο τη δημιουργία ενός καναλιού που θα προσφέρει παιδικό περιεχόμενο. Οι δύο εταιρείες θα επενδύσουν συνολικά και από κοινού, 10 ως 15 εκατομμύρια δολάρια στην παραγωγή βίντεο. Η Disney φιλοδοξεί να κερδίσει περισσότερους θεατές, και να τους ανακατευθύνει στη σελίδα της, η οποία χάνει επισκεψιμότητα τον τελευταίο καιρό. Από την πλευρά του, το Youtube θέλει να δείξει στους γονείς ότι παρέχει και περιεχόμενο κατάλληλο για τα παιδιά, μέσα σε ένα κατά τα άλλα ανεξέλεγκτο περιβάλλον.
Newsletter
-
RECENT POSTS
Διαβάστε στο That’s Life
- Το Public Events Go Social γιορτάζει την Ημέρα της Γυναίκας με σπέσιαλ εκδηλώσεις:
- Motiva Outlet: Όλες οι αγαπημένες μας επώνυμες τσάντες σε ένα e-shop και με εκπτώσεις έως και -60% όλον τον χρόνο!
- H Vogue Watch & Jewellery συνεργάζεται με το Rise Club στηρίζοντας μητέρες για την επιστροφή τους στην αγορά εργασίας
- Το CDC έφτιαξε πλήρη οδηγό επιβίωσης σε περίπτωση… Zombie Apocalypse!
- Η COSMOTE TV Μεγάλος Χορηγός του 23ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης!