Αναρωτηθήκατε ποτέ πως τα πάει η πλατφόρμα διαφημίσεων AdMob της Google, που διαχειρίζεται τις διαφημίσεις σε φορητές συσκευές. Ενώ τον Δεκέμβριο του 2010 οι mobile διαφημίσεις μέσω αυτής της πλατφόρμας αριθμούσαν 1 δις views, το Νοέμβριο του 2011 έφτασαν τα 8 δις views. Αυτό σημαίνει περίπου 700% αύξηση και 3 δις views κάθε μέρα. Αν λοιπόν είχατε αμφιβολίες για τη διαφήμιση στις mobile πλατφόρμες, ήρθε η ώρα να σταματήσουν να… βασανίζουν το μυαλό σας.
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.