Όσοι τζογάρετε σας έχουμε ένα (μάλλον) σιγουράκι. Οι πιθανότητες πλέον για το κλασικό τραγούδι των AC/DC, “Highway to Hell”, να είναι το Νούμερο 1 στον βρετανικό κατάλογο singles ανέβηκαν από το 10/1 στο 3/1.
Τα πονταρίσματα υπέρ των πασίγνωστων rockers αυξήθηκαν αισθητά μετά από μία καμπάνια που ξεκίνησε στο Facebook που παρακινεί τον κόσμο να αγοράσει το track, με την σελίδα να έχει πάνω από 100.000 likes σε λιγότερες από τέσσερις ημέρες. Ο μεγάλος αντίπαλος του τραγουδιού θα είναι για μία ακόμα χρονιά, ο νικητής του X Factor, μία εκνευριστική “συνήθεια” που έχει κατακτήσει το Χριστουγεννιάτικο Νούμερο 1 στην Βρετανία πέντε φορές τα τελευταία οκτώ χρόνια.
Η πλέον χαρακτηριστική χρονιά ήταν το 2009 όταν η καμπάνια για το “Killing in the Name” των Rage Against The Machine στέφθηκε από επιτυχία, αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον τότε νικητή του X Factor, Joe McElderry, και μάλιστα ήταν η πρώτη φορά που συνέβαινε αυτό.