Πριν από μερικά χρόνια η τεχνολογία των 3D τηλεοράσεων αποτελούσε το πιο “hot trend” της βιομηχανίας, καθώς όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές (Samsung, Sony, Philips, LG κ.ά.) είχαν ρίξει στην αγορά τις δικές τους αρκετά αξιόλογες και high-tech προτάσεις. Κάτι το Avatar του James Cameron (που άναψε ξανά τη σπίθα των 3D ταινιών), αλλά και η ανάγκη του καταναλωτικού κοινού για να παρακολουθεί ταινίες στις 3 διαστάσεις στο σπίτι του, χωρίς να πρέπει να πληρώνει κινηματογραφικό εισιτήριο έδειχναν ότι η τρισδιάστατη τεχνολογία στις τηλεοράσεις θα μπορούσε να μείνει για πολύ καιρό μέσα στα πράγματα.
Ωστόσο, σήμερα έχουμε να κάνουμε με μία τελείως διαφορετική κατάσταση, η οποία φανερώνει ότι η τρισδιάστατη τεχνολογία στις τηλεοράσεις βρίσκεται στη δύση της. Αυτό έρχεται να επιβεβαιώσει και ένα report του Forbes, το οποίο εμφανίζει τόσο τη Samsung όσο και τη Philips να μην περιλαμβάνουν 3D τηλεοράσεις στο line-up των νέων προϊόντων τους που έχουν προγραμματίσει για το 2016. Μάλιστα, η Philips δια μέσω του εκπροσώπου της Danny Tack (υπεύθυνος στρατηγικού σχεδιασμού) ανέφερε χαρακτηριστικά ότι κανένας πλέον καταναλωτής δεν επιθυμεί το 3D, καθώς είναι μία τεχνολογία που καθιστά την τηλεόραση πιο «περίπλοκη», ενώ δεν υφίσταται πλέον η καταναλωτική ανάγκη για 3D τηλεοπτικό περιεχόμενο. Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και η Samsung, η οποία διευκρίνισε ότι όλες οι νέες τηλεοράσεις της που θα κυκλοφορήσουν μέσα στο 2016 δεν θα διαθέτουν 3D υποστήριξη και η απόφαση αυτή πάρθηκε κυρίως λόγω της χαμηλής ζήτησης που είχαν το τελευταίο χρονικό διάστημα.
Τα παραπάνω συνηγορούν ότι η εποχή των 3D τηλεοράσεων φτάνει στο τέλος της, αλλά όπως εχει συμβεί πολλές φορές στο παρελθόν, δεν αποκλείεται στο μέλλον να δούμε τη συγκεκριμένη τεχνολογία να αναβιώνει και να επανέρχεται με πιο δυναμικό τρόπο (σε μία άλλη ίσως μορφή)…
0 Comment