14.9 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
More

    Οι 5 «αποτυχημένες» προσωπικότητες του Facebook

    Υπάρχουν τόσοι άνθρωποι που χρησιμοποιούν το Facebook για να «καταγράψουν» την ζωή τους, να δώσουν πληροφορίες ή να έρθουν σε επαφή με μακρινούς συγγενείς και φίλους. Ευτυχώς, οι περισσότεροι από τους χρήστες, χειρίζονται το κοινωνικό κομμάτι του διαδικτύου… σχετικά καλά.

    Υπάρχουν, όμως, κι εκείνοι που δεν τα πάνε τόσο καλά. Ας δούμε τις 5 «αποτυχημένες» προσωπικότητες του Facebook και τα χαρακτηριστικά τους.

    • Ο άνθρωπος πλημμύρα

    Ο άνθρωπος πλημμύρα, άλλοτε γνωστός ως ο Χρόνιος ασθενής που μοιράζεται υπερβολικά, πηγαίνει την διαδικασία του «μοιράσματος» με τους φίλους του σε νέα επίπεδα. Αισθάνεται ότι έχει ιερό καθήκον να μοιράζεται με τους φίλους του τα πάντα. Κυριολεκτικά τα πάντα. Ότι σκέφτεται και ότι κάνει. Χρησιμοποιεί τους ίδιους χαιρετισμούς κάθε μέρα («Καλημέρα φεϊσμπουκιδες, ώρα να ξυπνήσετε!», ή … «Ουφ, πάλι ήρθε Δευτέρα;»)

    Λογικά, θα βλέπετε ένα σκασμό από ειδοποιήσεις παιχνιδιών στο timeline του και για κάποιο λόγο πιστεύει ότι πρέπει να ενημερώνει αδιάλειπτα τους φίλους του για το τι έχει φάει για πρωινό, κολατσιό, γεύμα, δείπνο και ότι άλλη λιχουδιά του έχει προκύψει εντωμεταξύ. Και δεν σταματά εκεί! Άνετα θα ενημερώσει όλους τους φίλους του για την κατάσταση της υγείας του, είτε αυτή αφορά τον πυρετό που πέρασε, είτε την δυσλειτουργία του εντέρου του (μπλιαχ).

    Και μην προσπαθήστε ποτέ να του πείτε ότι μοιράζεται υπερβολικά πολλές πληροφορίες… θα σας πλημμυρίσει με μία θάλασσα από ρητορικά post θυματοποίησης που θα σας κάνουν να μετανιώσετε την ώρα και τη στιγμή που είπατε κάτι!

    • Η κοινωνικά ανάγωγη που έχει και άποψη

    Τις ξέρετε πια. Την μία στιγμή θα κάνουν τα πλέον προκλητικά σχόλια για να εκμαιεύσουν το ενδιαφέρον των φίλων τους ή στην προσπάθειά τους να κάνουν φίλους ένα σωρό αγνώστους και την άλλη θα ποστάρουν ή θα κάνουν tag φωτογραφίες από τους πάλαι ποτέ κολλητούς τους στο σχολείο, τη στιγμή που προσπαθούν να συνέλθουν από ένα μεθύσι και θα τους κάνουν ρόμπα σε ακόμα περισσότερα άτομα.

    Κι αν κάποιος τους επισημάνει ότι θα πρέπει να είναι λίγο πιο διακριτικές, θα απαντήσουν «πφφφφ, μα καλά, δεν αντέχετε λίγο χιούμορ επιτέλους;» και θα συνεχίσουν να κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα και να σας κάνουν να αναρωτιέστε γιατί στο καλό παρακολουθείτε την δραστηριότητά τους. 

    Ο ακρωνυμιάκιας

    Το ακρωνύμιο ξέρετε τι είναι. Είναι οι συντομεύσεις κάποιων φράσεων στις οποίες χρησιμοποιούμε μόνο τα αρχικά γράμματα. Κάποιες εκφράσεις μάλιστα, είναι τόσο διαδεδομένες που, ανεξάρτητα της μητρικής γλώσσας του καθένα, τις χρησιμοποιούμε συχνά. Έ, υπάρχουν άνθρωποι που χρησιμοποιούν τα ακρωνύμια υπερβολικά συχνά.

    Αν και το δικό σας timeline είναι γεμάτο με OMG, lol, WTV, FFX, THX, BTW, BBF κλπ, θα πρέπει να κοιταχτείτε στον καθρέφτη, ακόμα περισσότερο αν χρησιμοποιείτε συνδυασμούς των παραπάνω. Μην ρωτήστε γιατί… ξέρετε.

    Ο… επαγγελματίας

    Εν τάξει, έχετε μεγάλη ιδέα για τη δουλειά σας, πηγαίνει καλά, βρήκατε επενδυτή. Μπράβο σας. Αλλά το να λέτε συνέχεια γι αυτή, πόσο καλή ιδέα είναι, πόσο καλό θα κάνει στην ανθρωπότητα, ή πόσο καλό καφέ σερβίρει η καφετέρια στην οποία μόλις επενδύσατε καταντάει ενοχλητικό. Δοκιμάστε να είστε ο εαυτός περισσότερο και τότε θα σας αντιμετωπίσουν οι άλλοι ως φίλο. Ίσως και σας κάνουν unhide…

    • Οι… φίλα με τώρα για να το δείξω στους φίλους μου

    Ναι τους έχετε δει όλοι: τους χρήστες του Facebook που επιμένουν να επιδεικνύουν πολύ προσωπικές τους στιγμές και να τις κάνουν πολύ πολύ δημόσιες. Οι άνθρωποι που επιδεικνύουν στο Facebook τι έκαναν εχθές το βράδυ στο κρεβάτι τους και πόσο σεξουαλικά δραστήριοι είναι, χρειάζονται μία και μόνη αντιμετώπιση. Να τους πείτε «ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ»

    Αν αναγνωρίζετε κάμποσες από τις παραπάνω κατηγορίες στο news feed σας στο Facebook, πέρα από το αστείο του πράγματος, καλό είναι να ξανακοιτάξετε με ποιους ανθρώπους είστε τελικά φίλοι…

    Πηγή: The Next Web

    Related Articles

    3 ΣΧΟΛΙΑ

    τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles