BREAKING

0

Πτώση στις πωλήσεις των tablets: Μειώθηκαν κατά 10% το 3ο τρίμηνο του 2018

tablets

Σημάδια κόπωσης δείχνει η παγκόσμια αγορά tablets, με τις πωλήσεις να υποχωρούν κατά 10% το 3ο τρίμηνο του 2018 σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Σύμφωνα με τα στοιχεία τελευταίας  έρευνας  που διενέργησε η Strategy Analytics αποκαλύπτεται ότι η αύξηση του όγκου των πωλήσεων δεν είναι εφικτή για πολλούς κατασκευαστές. Εντούτοις, αρκετοί μεγάλοι παίκτες καταφέρνουν να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς τους. Συγκεκριμένα, η Huawei και η Microsoft ήταν από τους κατασκευαστές που πέτυχαν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, κατά το 3ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, ενώ η Apple και η Samsung, αν και είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται, πέτυχαν να διευρύνουν τα μερίδια αγοράς παγκοσμίως.

Όσον αφορά τα λειτουργικά συστήματα, οι πωλήσεις iOS της Apple μειώθηκαν κατά 6% σε ετήσια βάση το 3ο τρίμηνο, φθάνοντας τα 9,7 εκατ. μονάδες. Η μείωση των αποστολών για τα iPad της Apple ήταν πιο ήπια από τη συνολική πτώση της αγοράς, με την αμερικανική εταιρεία να κερδίζει μερίδιο αγοράς έναντι του προηγούμενου έτους, ανεβάζοντας την παγκόσμια επίδοσή της στο 24% της αγοράς tablets. “Η τιμή παραμένει βασικός παράγοντας για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών τόσο όσον αφορά τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, όσο και τα tablets. Τα επόμενα μερικά τρίμηνα θα έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για την Apple”, σχολιάζουν οι αναλυτές. 

Χάνουν έδαφος οι πωλήσεις συσκευών με λειτουργικό Android

Οι αποστολές συσκευών με λειτουργικό Android μειώθηκαν σε 24,3 εκατ. μονάδες παγκοσμίως το 3ο τρίμηνο του 2018, χάνοντας ποσοστό 11% από τα 27,2 εκατ. το προηγούμενο έτος και 4% σε σχέση με ένα τρίμηνο νωρίτερα. Το συνολικό μερίδιο αγοράς του Android μειώθηκε κατά 1 ποσοστιαία μονάδα από έτος σε έτος στο 61%. “Πολλοί επώνυμοι κατασκευαστές συσκευών, που “τρέχουν” σε Android, αντιμετωπίζουν μεγάλη δυσκολία να ανταγωνιστούν την Apple μετά από την πτώση των τιμών των iPad. Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, οι αποστολές των Windows μειώθηκαν κατά 12% σε ετήσια βάση το τρίτο τρίμηνο του 2018, φθάνοντας τα 5,7 εκατ. συσκευές από 6,5 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2017. Οι αποστολές αυξήθηκαν κατά 3% από το προηγούμενο τρίμηνο, με τη ζήτηση από το “Back to school” και τις αυξημένες ανάγκες των επιχειρήσεων να τροφοδοτεί την αγορά.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)