21.9 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
More

    Η Activision έβαλε στόχο να κατακτήσει την αγορά των mobile games

    Η Activision έχει ήδη καταξιωθεί στην αγορά του desktop gaming, και τώρα έχει βάλει στόχο να επεκταθεί και στο mobile gaming. Αυτό θα γίνει με το νέο τμήμα ανάπτυξης mobile παιχνιδιών της εταιρείας, που λέγεται Blast Furnace. Ο πρώτος τίτλος της Blast Furnace είναι το Pitfall, μία πλήρως επανασχεδιασμένη έκδοση του κλασικού παιχνιδιού για Atari, το οποίο περιλαμβάνει πλέον gameplay σε 3D και κυκλοφορεί για iOS.

    Καθόλου συμπτωματικά, φέτος είναι η επέτειος 30 ετών από την αρχική διάθεση του Pitfall. Ο πρόεδρος της Activision Mobile δήλωσε ότι η εταιρεία σκοπεύει να αναδειχθεί ως βασικός παίκτης στην αγορά των φορητών κονσολών, των smartphones και των tablets. Θα δώσει ιδιαίτερη σημασία στις μικροσυναλλαγές και στους premium τίτλους, ενώ τα mobile παιχνίδια της θα απευθύνονται τόσο στους απλούς όσο και στους βετεράνους gamers.

    Μάλιστα, ένα άλλο στέλεχος, διαβεβαίωσε ότι δεν πρόκειται να κυκλοφορήσουν απλές μεταφορές παιχνιδιών από άλλες κονσόλες, λέγοντας ότι τα παιχνίδια τους θα είναι σχεδιασμένα εξ αρχής για mobile συσκευές, και όχι απλά προσθέτοντας δύο εικονικούς μοχλούς και κάποια βασικά touch controls.

    Όσον αφορά το fragmentation της mobile αγοράς, με διάφορα λειτουργικά συστήματα, αλλά και διαφορετικό hardware configuration μεταξύ των συσκευών, η εταιρεία πιστεύει ότι αυτό αποτελεί μία ευκαιρία ώστε να είναι πιο ανταγωνιστική. Η Activision υπόσχεται να προσαρμόζει δυναμικά τις ρυθμίσεις της μηχανής γραφικών κάθε παιχνιδιού, ώστε αυτό να τρέχει αυτόματα με το καλύτερο δυνατό frame rate ακόμα και σε παλαιότερες συσκευές.

    Πηγή : GameSpot

    Δημήτρης Θωμαδάκης
    Δημήτρης Θωμαδάκης
    The Matrix cannot tell you who you are

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles