Σύμφωνα με μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Brandwatch σε συνεργασία με το Twitter, η Nokia ήταν το brand εκείνο στο οποίο έγιναν περισσότερες αναφορές στο πλαίσιο του Mobile World Congress της Βαρκελώνης, ξεπερνώντας τη Samsung που βρέθηκε στη δεύτερη θέση.
Ακολούθησαν οι Huawei, Google και ...Apple, παρόλο που η τελευταία κατά τη συνήθη τακτική της απείχε από τις παρουσιάσεις.
Η Samsung παρουσίασε στο πλαίσιο του MWC 2018 τις νέες της ναυαρχίδες Samsung Galaxy S9 και S9+ ενώ η Nokia είχε να μας επιδείξει πλειάδα συσκευών, από τις οποίες ωστόσο ξεχώρισε ένα ...feature phone, η νέα έκδοση του Nokia 8110 4G.
0 Comment