16.7 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024
More

    Αυτό ήταν το brand που συζητήθηκε περισσότερο στο πλαίσιο του MWC 2018

    Σύμφωνα με μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Brandwatch σε συνεργασία με το Twitter, η Nokia ήταν το brand εκείνο στο οποίο έγιναν περισσότερες αναφορές στο πλαίσιο του Mobile World Congress της Βαρκελώνης, ξεπερνώντας τη Samsung που βρέθηκε στη δεύτερη θέση.

    5a93c258de928_630x354_efa9e9bbebe7b1e00536a99cace76d2b_5a93c25843884

    Ακολούθησαν οι Huawei, Google και ...Apple, παρόλο που η τελευταία κατά τη συνήθη τακτική της απείχε από τις παρουσιάσεις.

    Brandwatch

    Η Samsung παρουσίασε στο πλαίσιο του MWC 2018 τις νέες της ναυαρχίδες Samsung Galaxy S9 και S9+ ενώ η Nokia είχε να μας επιδείξει πλειάδα συσκευών, από τις οποίες ωστόσο ξεχώρισε ένα …feature phone, η νέα έκδοση του Nokia 8110 4G.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles