Μια νέα full-screen λειτουργία για το feed και μια αναβαθμισμένη μπάρα πλοήγησης εξετάζει το τελευταίο διάστημα το Instagram, σε μια προσπάθεια να κάνει το περιεχόμενό του ευκόλως προσβάσιμο. Το τεστ, το οποίο πραγματοποιείται σε ένα περιορισμένο αριθμό χρηστών, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Meta Seine Kim, αποτελεί την τελευταία προσπάθεια της εταιρείας να συναγωνιστεί το TikTok στο κομμάτι του social video.
Η ομάδα, στην οποία γίνονται οι δοκιμές, βλέπει videos που καταλαμβάνουν σχεδόν όλη την οθόνη καθώς γίνεται scroll μέσω του feed, με τη navigation bar να εξακολουθεί να εμφανίζεται από κάτω. Αλλαγές παρατηρούνται στη διάταξη των υπόλοιπων πλήκτρων όπως τα μηνύματα και τη δημιουργία νέων posts.
Η εταιρεία έχει πειραματιστεί και στο παρελθόν με τη full screen στο feed. Τα νέα χαρακτηριστικά θα γίνουν σύντομα διαθέσιμα, όπως ανέφερε και ο ίδιος ο Mark Zuckerberg. Την ίδια ώρα, η εταιρεία προσθέτει περισσότερες δυνατότητες στους γονικούς ελέγχους στο Instagram για να βοηθήσει τόσο τους εφήβους όσο και τους γονείς να βρουν μια ισορροπία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Διαβάστε επίσης:
Το κόστος των διοδίων έρχεται στο Google Maps (digitallife.gr)