Η εταιρία Marketo δημιούργησε το παρακάτω Infographic όπου παρουσιάζει τι μπορεί να «κρύβει» ένα φίλτρο του Instagram, για την προσωπικότητα κάθε χρήστη. Αναλόγως το κοινό στο οποίο θέλετε να δώσετε έμφαση, κοινώς, αναλόγως το target group σας, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε και διαφορετικό φίλτρο. Και μπορεί μερικοί από εσάς να μην το είχατε σκεφτεί αυτό, ότι θα πρέπει να ακολουθήσετε κάποια συγκεκριμένη στρατηγική, αλλά να λειτουργείτε ασυνείδητα. Δείτε λοιπόν το Infographic και μάθετε πράγματα για εσάς, που ίσως να μην γνωρίζατε.