BREAKING

0

Ανατροπή: H Xiaomi για πρώτη φορά στην κορυφή της αγοράς wearables

Η Strategy Analytics αναφέρει πως, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του 2ου τριμήνου του έτους, η Xiaomi βρίσκεται για πρώτη φορά στην πρώτη θέση, όσον αφορά τα wearables.

xiaomi-wearables

Την προηγούμενη χρονιά, την ίδια χρονική περίοδο, η Fitbit κατείχε το 29% του μεριδίου αγοράς και ακολουθούσαν Xiaomi και Apple με 15 και 9%. Τώρα, το μερίδιο αγοράς της Fitbit έχει πέσει στο 15,7% ενώ της Xiaomi έχει σκαρφαλώσει στο 17,1%.

Η Apple τα πηγαίνει επίσης καλά έχοντας το 13% του μεριδίου αγοράς, και με ένα Watch 3 θα μπορούσε να βρεθεί και πάλι στην κορυφή, την οποία είχε κατακτήσει το προηγούμενο τρίμηνο.

Δείτε αναλυτικά τα μερίδια αγοράς & τις αποστολές wearables, σύμφωνα με την Strategy Analytics

Wearables: Αποστολές και μερίδιο αγοράς / Q2 2017

Αποστολές (Σε εκατομμύρια μονάδες) Q2 '16 Q2 '17
Xiaomi 3.0 3.7
Fitbit 5.7 3.4
Apple 1.8 2.8
Άλλοι 9.5 11.7
Σύνολο 20.0 21.6
Μερίδιο Αγοράς Q2 '16 Q2 '17
Xiaomi 15.0% 17.1%
Fitbit 28.5% 15.7%
Apple 9.0% 13.0%
Άλλοι 47.5% 54.2%
Σύνολο 100.0% 100.0%
Συνολική ανάπτυξη από έτος σε έτος (%) 21.2% 8.0%
Πηγή: Strategy Analytics
SOURCE

0 Comment