BREAKING

0

Ανέβασε ψηλά τον πήχη το Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης Πελατών της Cyta: Πιστοποιήθηκε με το πρότυπο ISO18295-1:2017

cyta call center 5

Με το Διεθνές Πρότυπο στην Εξυπηρέτηση Πελατών ISO18295-1:2017 πιστοποιήθηκε η Cyta που την καθιστά και επίσημα, ως την πρώτη και μοναδική εταιρεία στην Κύπρο που διαθέτει τη συγκεκριμένη πιστοποίηση. Η αξιολόγηση του Κέντρου Τηλεξυπηρέτησης Πελατών της Cyta πραγματοποιήθηκε με επιτυχία μεταξύ 17 και 19 Ιουλίου από την Κυπριακή Εταιρεία Πιστοποίησης, σε συνεργασία με τον Αυστριακό Φορέα “Austrian Standards plus Certification”, ο οποίος λειτουργεί το διεθνές σχήμα πιστοποίησης.  Να σημειωθεί ότι το ISO 18295-1:2017 είναι ένα νέο διεθνές πρότυπο που προσδιορίζει τις απαιτήσεις που πρέπει να πληροί ένα Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου να διαχειρίζεται συνολικά, ποιοτικά και αποτελεσματικά τα αιτήματα των πελατών που σχετίζονται με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες ενός Οργανισμού.με μια ευρεία σειρά τομέων προκειμένου να εξασφαλιστεί υψηλό επίπεδο υπηρεσιών. Πρόκειται, μεταξύ άλλων, για την επικοινωνία με τους πελάτες, για τη διεκπεραίωση των παραπόνων και τη σταθερή δέσμευση των εργαζομένων για παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης. Μέσω της εφαρμογής του προτύπου, αναμένεται περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης που παρέχεται στους πελάτες καθώς και ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης που οικοδομείται μεταξύ των πελατών και της Cyta.

Το Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης Πελατών της Cyta είναι προσβάσιμο στους πελάτες μέσω τηλεφωνίας, φαξ, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, Live Chat και κοινωνικών δικτύων (Facebook, Twitter, Cyta Forum). Διαχειρίζεται αιτήματα παραγγελίας, υποστήριξης και παροχής πληροφοριών σχετικά με όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες της Cyta, καθώς και αιτήματα πληροφοριών καταλόγου.

cyta call center 4 cyta call center 3 cyta call center 2 cyta call center 1

0 Comment