BREAKING

0

Απαγόρευση στην Κίνα; Κι όμως το Facebook βρίσκει τρόπο να εισέλθει στην αγορά

Το γνωρίζετε ότι το Facebook είναι μπλοκαρισμένο στην Κίνα, σωστά; Αυτό συμβαίνει από το 2009, ο Mark Zuckerberg όμως (που πλέον προσπαθεί να μιλήσει όσο καλύτερα γίνεται και τα …μανδαρινικά) αναζητά -έστω ένα διαφορετικό τρόπο- για να εισέλθει στην τοπική αγορά, τη μεγαλύτερη στον κόσμο όσον αφορά τους χρήστες Internet.

Έτσι, οι NYT μεταδίδουν ότι το Facebook δοκιμάζει μία εφαρμογή στην Κίνα, χωρίς φυσικά να αναφέρεται κάπου το όνομά του κολοσσού των social media πίσω από την ανάπτυξή της (για ευνόητους λόγους).

colorful balloons

Το app ονομάζεται Colorful Balloons και μοιάζει με το Moments app του Facebook. Κυκλοφορεί από τοπική εταιρεία χωρίς να εμφανίζεται κάπου το Facebook - κι όμως φαίνεται πως “κρύβεται” πίσω από αυτό.

Τον έχει τον τρόπο του ο Mark!

0 Comment