Στη δημοσιοποίηση περιστατικού εξαπάτησης καταναλωτών προέβη σήμερα (Πέμπτη, 27 Ιανουάριου) η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, έπειτα από καταγγελίες που έλαβε από πολλούς καταναλωτές, για τη μη παράδοση των παραγγελιών τους από την ιστοσελίδα www.ioannouhomecy.com και σελίδες με την ίδια ονομασία σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πιο συγκεκριμένα οι καταναλωτές καταγγέλλουν ότι προέβησαν σε παραγγελίες προϊόντων, πλήρωσαν το σχετικό αντίτιμο αλλά ποτέ δεν παρέλαβαν τα προϊόντα. Στην συνέχεια, όλες οι προσπάθειες τους για να επικοινωνήσουν με την ηλεκτρονική αυτή επιχείρηση απέβησαν άκαρπες.
H Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή καλεί τους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί και να αποφύγουν συναλλαγές με την συγκεκριμένη ιστοσελίδα ή σελίδες με την ίδια ονομασία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή υπενθυμίζει στους καταναλωτές ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία, μια επιχείρηση που εμπορεύεται μέσω διαδικτύου, οφείλει να τους παρέχει εύκολη, άμεση και συνεχή πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες, όπως μεταξύ άλλων:
- την επωνυμία της,
- την γεωγραφική της διεύθυνση,
- ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) και αριθμό τηλεφώνου,
- τον αριθμό μητρώου στο ΦΠΑ,
- τον αριθμό εγγραφής της.
Τέλος, η Υπηρεσία συμβουλεύει τους καταναλωτές, πως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να προβαίνουν σε αγορές από εμπορευόμενους που η μόνη πληροφόρηση που παρέχουν είναι ένας αριθμός κινητού τηλεφώνου ή μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.