BREAKING

0

Η Apple εξαγόρασε την εταιρεία Locationary για να βελτιώσει ακόμα περισσότερο τους χάρτες της

Μπορεί στο ξεκίνημα να υπήρξαν... παρατράγουδα, ωστόσο οι χάρτες της Apple σήμερα έχουν ξεπεράσει τα προβλήματα του παρελθόντος ενώ ολοένα γίνονται αρτιότεροι. Η Apple συνεχίζει να βελτιώνει τους χάρτες ενώ παράλληλα και εφόσον χρειαστεί, έχει την δυνατότητα να εξαγοράζει ορισμένες εταιρείες για να την βοηθήσουν να τελειοποιήσει το προϊόν.

Η πιο πρόσφατη εξαγορά, αφορά στο μικρό με έδρα τον Καναδά startup με την ονομασία Locationary, που ειδικεύεται στα υπερτοπικά αποτελέσματα (hyperlocal). Η ειδικότητα της Locationary είναι να συγκεντρώνει δεδομένα από απλούς χρήστες - χρησιμοποιώντας τεχνικές crowdsourcing - για να διατηρεί ενεργή και ενημερωμένη μία λίστα από τις τοπικές επιχειρήσεις σε κάθε περιοχή. Αυτό είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικό, αφού με αυτό τον τρόπο δεν θα τύχει να επισκεφτείτε ένα εστιατόριο ή κάποιο κατάστημα που έχει κλείσει από καιρό.

99183v2

Με την εξαγορά βεβαίως μίας εταιρείας όπως η Locationary (παρεμπιπτόντως, ο CEO της εταιρείας, Grand Ritchie, πέρυσι είχε αναρτήσει στο TechCrunch ένα άρθρο, για το πως θα μπορούσε η Apple να βελτιώσει τους χάρτες της χρησιμοποιώντας το crowdsourcing που χρησιμοποιεί η εταιρεία του, και όπως βλέπετε... πέτυχε τον στόχο του) η Apple δεν πετυχαίνει μόνο να βελτιώσει σημαντικά τους χάρτες της, αλλά μπορεί να επιτύχει καλύτερα στοχευμένες, τοπικά, διαφημίσεις!

Τα δεδομένα τοποθεσίας, είναι πολύ σπουδαία ώστε οι διαφημίσεις να είναι εύστοχες και αποτελεσματικές. Όπως και να έχει, η εταιρεία Locationary βρίσκεται πια στα χέρια της Apple, και οι κάτοχοι συσκευών της εταιρείας που εκμεταλλεύονται τους χάρτες της, δεν θα αργήσουν να δουν αλλαγές στην υπηρεσία. Παραμένει άγνωστο το ποσό που δαπάνησε η Apple για την εξαγορά της εταιρείας.

0 Comment