20.7 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
More

    Το brand της Apple είναι το πιο αναγνωρίσιμο στην αγορά της Κίνας!

    Η αγορά της Κίνας είναι αυτή τη στιγμή η πολυπληθέστερη στον κόσμο, για αυτό και όλες οι εταιρείες νέων τεχνολογιών δίνουν μία πραγματική μάχη για να μπορέσουν να αποσπάσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο και να καθιερωθούν στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού. Η συγκεκριμένη αγορά βέβαια έχει τις ιδιομορφίες της, για αυτό πέραν των παραδοσιακά μεγάλων παικτών της βιομηχανίας  (Samsung, Apple, Microsoft, LG κ.α.), βλέπουμε κατά καιρούς να επικρατούν και άλλες εταιρείες κινεζικής προελεύσεως όπως για παράδειγμα είναι η Oppo, η Xiaomi, η ZTE κ.α.

    apple-china

    Σε μία τόσο μεγάλη (και αχανή θα λέγαμε…) αγορά το να θεωρείσαι το νούμερο ένα brand, αναμφίβολα αποτελεί ένα τεράστιο επίτευγμα και από ότι φαίνεται η Apple το κατάφερε! Σύμφωνα με μία έρευνα που διεξήγαγε το Brand Research Center της Κίνας, αυτή τη στιγμή το όνομα «Apple» είναι το πιο αναγνωρίσιμο στη Κίνα στον τομέα των φορητών συσκευών (smartphones και tablets), γκρεμίζοντας τη Samsung από τη πρώτη θέση που κατείχε τα τελευταία δύο χρόνια.  Η συγκεκριμένη έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 13.500 καταναλωτών σε 30 κινεζικές πόλεις, με τις ηλικίες των ατόμων που συμμετείχαν στην έρευνα να καλύπτουν ένα εύρος από τα 15 έως τα 60 χρόνια. Αν και η Samsung έχασε την πρωτιά στην κατηγορία των φορητών συσκευών, ωστόσο ο κορεατικός γίγαντας διατήρησε την πρώτη θέση (για 4η συνεχή χρονιά) στις τηλεοράσεις, ενώ αναδείχθηκε πρώτο brand και στα monitors (για τρίτη χρονιά).

    apple-china_2

    Το Apple brand έχει λογικά ισχυροποιηθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα εξαιτίας της πρόσφατης κυκλοφορίας του iPhone 6 στην Kίνα, καθώς το καταναλωτικό κοινό ανταποκρίθηκε άμεσα στη νέα συσκευή, εξαφανίζοντας όλα τα iPhone 6 που κυκλοφόρησαν μέσα σε λίγες ημέρες.

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles