16.8 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
More

    Apple vs. Prepear… ή αλλιώς η ιστορία ενός αχλαδιού που έμοιαζε με μήλο!

    Αναμφίβολα, ένα από τα πιο γνωστά logos όλων των εποχών δεν είναι άλλο από το χαρακτηριστικό μισοδαγκωμένο μήλο της Apple. Το logo της Apple εμφανίστηκε το 1977 και εννοείται πως έκτοτε έχει συνδεθεί με χιλιάδες προϊόντα υψηλής τεχνολογίας… Για αυτό και όπως μπορείτε να φανταστείτε η Apple δεν είναι και πολύ “happy” όταν διαπιστώνει (ή ακόμη όταν έχει και την παραμικρή υπόνοια) ότι μια άλλη εταιρεία επιχειρεί να αντιγράψει την πνευματική της ιδιοκτησία. Κάτι τέτοιο φαίνεται ότι συνέβη με την περίπτωση ανάμεσα στην Apple και στην Prepear, μια εταιρεία που έχει δημιουργήσει μια εφαρμογή στο App Store και στο Google Play Store, η οποία ουσιαστικά βοηθάει τους συνδρομητές της να οργανώνουν καλύτερα την καθημερινότητά τους.

    Το πρόβλημα για την Apple είναι ότι η Prepear, χρησιμοποίησε για logo της ένα… αχλάδι! To συγκεκριμένο logo υπέπεσε στην αντίληψη των στελεχών του κολοσσού των νέων τεχνολογιών, για αυτό και οι δικηγόροι της Apple έπιασαν αμέσως δουλειά και προχώρησαν σε μηνυτήρια αναφορά ενάντια στην Prepear, ισχυριζόμενοι ότι το logo της δεύτερης είναι εμπνευσμένο από το χαρακτηριστικό δαγκωμένο μήλο. Μάλιστα, σύμφωνα με την επίσημη τοποθέτηση των δικηγόρων της Apple, το συγκεκριμένο λογότυπο ξεχωρίζει για τον μινιμιλαστικό σχεδιασμό του και διαθέτει ένα φύλλο σε δεξιά κατεύθυνση, το οποίο αμέσως δημιουργεί μια παρεμφερή και συγχρόνως παραπλανητική εικόνα για το καταναλωτικό κοινό. Αν και όλο το παραπάνω story μοιάζει λίγο… τρελό, ωστόσο αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει να μας προξενεί εντύπωση από τη στιγμή που στην Αμερική οι μηνύσεις πέφτουν για… «ψύλλου πήδημα». Παρόλα αυτά, η συγκεκριμένη κίνηση δεν φαίνεται να άρεσε και πολύ στο ευρύ κοινό, για αυτό και πρόσφατα έτρεξε μια καμπάνια, όπου συγκεντρώθηκαν περισσότερες από 250.000 online υπογραφές, με τους υπογράφοντες να ζητούν από την Apple να αποσυρθεί άμεσα από την υπόθεση.

    Τελικά, σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι δύο εταιρείες να μην οδηγηθούν στα δικαστήρια, καθώς οι νομικοί εκπρόσωποι τους βρίσκονται σε διαβουλεύσεις για εξωδικαστικό συμβιβασμό. Εάν βέβαια δεν υπάρξει κάποια εξωδικαστική συμφωνία, τότε είναι ορατό το ενδεχόμενο οι δύο εταιρίες να καταλήξουν σε μια ατέρμονη δικαστική διαμάχη που θα τραβήξει μέχρι το 2022.

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles