Είναι πάγια τακτική της Apple να μην δημοσιοποιεί στοιχεία για την πορεία των προϊόντων της στην αγορά, ωστόσο η αλήθεια είναι ότι μπορούμε να ψυχανεμιστούμε εάν μία συσκευή που φέρει το Apple brand τα έχει πάει καλά. Επίσης, πολλές ανεξάρτητες εταιρείες που ασχολούνται με την συγκέντρωση, ανάλυση και δημοσιοποίηση οικονομικών δεδομένων συνηθίζουν να παραθέτουν τα στοιχεία που έχουν καταγράψει, δίνοντας μας έτσι μία καλή εικόνα για τις τάσεις της αγοράς.
Έτσι λοιπόν, ως ιδιαιτέρως χρήσιμα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν τα αποτελέσματα της έρευνας που έτρεξε η εταιρεία Strategy Analytics, η οποία επικεντρώθηκε στην πορεία του Apple Watch και στην απήχηση που είχε στην παγκόσμια αγορά. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το info που συγκέντρωσε η Strategy Analytics για μία ακόμη φορά επιβεβαιώνεται η τεράστια δυναμική τού, καθώς το smart watch της Apple αυτή τη στιγμή κατέχει ένα μερίδιο της τάξεως του 75.5% στην αγορά των wearables. Μάλιστα, με βάση τα στοιχεία της συγκεκριμένης έρευνας το Apple Watch είναι η “μοναδική αιτία” που η αγορά των wearables εκτοξεύτηκε, γνωρίζοντας μία τεράστια άνοδο σε σύγκριση με την περσινή χρονιά, η οποία αγγίζει το 457.3%! Ποσοτικά αυτό μεταφράζεται σε 1 εκατομμύριο wearable συσκευές στη διάρκεια του Β’ Τριμήνου, αριθμός που για την ίδια περίοδο φέτος αντιστοιχεί σε 5.3 εκατομμύρια wearable συσκευές. Ωστόσο, ο δυναμικός χαρακτήρας της αγοράς των wearables χαρακτηρίζεται έντονα από το στοιχείο των αιφνίδιων αλλαγών, για αυτό και δεν αποκλείεται του χρόνου για παράδειγμα αυτή η εικόνα να έχει ανατραπεί. Πάντως με βάση αυτά τα δεδομένα καθίσταται σαφές ότι το smart watch της Apple έχει αποκτήσει το δικό του φανατικό κοινό…