BREAKING

0

Δείτε το εκτενές gameplay του Assassin’s Creed με σχολιασμό από τη Ubisoft

Τώρα πια, μετά από την E3, όλοι ξέρουμε τι μπορούμε να περιμένουμε σε 4 μήνες από το Assassin’s Creed 3, με εξαίρεση τη μικρή λεπτομέρεια ότι δεν έχουμε παίξει ακόμα το παιχνίδι. Η Ubisoft έχει όμως το next best thing, δηλαδή ένα εκτενές gameplay video, το οποίο καλύπτει κάθε σκηνή με σχολιασμό της δράσης.

Αφού το Assassin’s Creed 3 διαδραματίζεται κυρίως σε ανοικτές περιοχές με δάση, τα δέντρα έχουν προσαρμοστεί ώστε να επιτρέπουν το ελεύθερο platforming, όπως τα κτίρια στα προηγούμενα παιχνίδια. Όσον αφορά το stealth, υπάρχουν τα λεγόμενα stalking zones, δηλαδή σημεία στα οποία μπορείτε να κινηθείτε και να σκοτώσετε εχθρούς ή ζώα υπό κάλυψη.

Ναι, το κυνήγι ζώων είναι ένα ακόμα νέο χαρακτηριστικό του Assassin’s Creed 3, που σας επιτρέπει να σκοτώνετε ήμερα ζώα, π.χ. ελάφια, αλλά και άγρια, π.χ. λύκους. Στην πρώτη περίπτωση πρέπει φυσικά να χρησιμοποιείτε το τόξο σας, ενώ στη δεύτερη μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και λεπίδες. Ειδικά αν δεχτείτε εσείς επίθεση από μία αγέλη λύκων, η μάχη επιβίωσης που θα δώσετε είναι εντυπωσιακή. Όπως στο Red Dead Redemption, έτσι και εδώ μπορείτε να συλλέγετε τα χρήσιμα κομμάτια των ζώων, π.χ. κρέας και δέρμα, ώστε να τα πουλάτε.

Ο καιρός είναι δυναμικός, όχι μόνο στη θάλασσα, αλλά και στη στεριά, όπου τα σκηνικά αλλάζουν μεταξύ χειμώνα και καλοκαιριού. Μάλιστα στη διάρκεια του χειμώνα, το χιόνι θα δυσκολεύει το περπάτημα και το τρέξιμο στο έδαφος, οπότε θα διαπιστώσετε ότι είναι προτιμότερη η μετακίνηση σας επάνω από το έδαφος, από δέντρο σε δέντρο. Κάτι ακόμα που έλειπε από το Revelations, και επιστρέφει εδώ, είναι η μετακίνηση σας με άλογα.

Στο δρόμο θα βρίσκετε στρατιώτες που πηγαίνουν στις αποστολές τους και περιφερόμενες άμαξες με αποίκους. Σίγουρα αποτελεί βελτίωση συγκριτικά με τις ελάχιστες άδειες εκτάσεις, μεταξύ των transitions από περιοχή σε περιοχή, του Assassin’s Creed 2, κάνοντας το παιχνίδι να μοιάζει ακόμα περισσότερο με το Red Dead Redemption.

Στη μάχη τώρα, ο Connor, ενώ βρισκόταν επάνω σε ένα δέντρο, πέταξε ένα γάντζο σε έναν εχθρό, τον έπιασε και τον κρέμασε στο δέντρο, όπως σε εκείνη τη σκηνή του Batman Begins! Μετά έπιασε έναν άλλο στρατιώτη και τον κράτησε ως ασπίδα, ενώ οι υπόλοιποι εχθροί πυροβολούσαν. Μην ανησυχείτε όμως, για ακόμα μία φορά, οι εχθροί ουσιαστικά περιμένουν στη σειρά ώστε να σας επιτεθούν ένας-ένας. Εντάξει, κάποιες φορές θα σας την πέφτουν δύο μαζί, αλλά μέχρι εκεί.

Άλλος ένας νέος μηχανισμός είναι η τσουλήθρα (slide), κατά την οποία θα έχετε μερικό έλεγχο της κίνησης σας, όταν κυλάτε π.χ. σε κάποιο απότομο λόφο. Όσον αφορά το platforming, η Ubisoft περηφανεύεται ότι τα περιβάλλοντα είναι πιο ρεαλιστικά και δεν έχουν εμφανή «πιασίματα», ώστε να μοιάζουν τεχνητά. Στο βίντεο φαίνεται πως είναι όντως έτσι, αλλά παρ’ όλο που το οπτικό αποτέλεσμα είναι καλύτερο, ίσως αποτελέσει αρνητικό στοιχείο στο gameplay, καθώς γενικά στα παιχνίδια δεν είναι καλό να μην έχεις ευδιάκριτο μονοπάτι.

Ένα ακόμα νέο στοιχείο είναι τα running assassinations, δηλαδή η ικανότητα να σκοτώνετε άμεσα κάποιον εχθρό ενώ τρέχετε, χωρίς να σταματάτε. Ο Connor π.χ. έκανε ένα running assassination με το δικό του ινδιάνικο τσεκούρι, μετά πήρε μία καραμπίνα από ένα ράφι, έκανε ένα δεύτερο με τη λόγχη της καραμπίνας, και στο τέλος έπεσε στον βασικό στόχο του από ύψος, καρφώνοντας τον με τον ίδιο τρόπο, σαν να κρατούσε ένα κανονικό κοντάρι με λόγχη. Ωραία, τώρα που μας δείξατε όλα αυτά τα ωραία, κύριοι της Ubisoft, δεν ετοιμάζετε σιγά-σιγά και κανένα interactive demo;

Πηγή : Ubisoft

0 Comment