13 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
More

    Atieva Atvus: Ο ανταγωνιστής του Model S της Tesla αναμένεται το Δεκέμβριο

    Η Atieva, μια εταιρεία της Silicon Valley η οποία ξεκίνησε την εμπορική δραστηριότητά της με την κατασκευή μπαταριών για κινεζικά λεωφορεία, ετοιμάζεται πυρετωδώς για να αποκαλύψει τον… ανταγωνιστή του Model S της Tesla στις αρχές Δεκεμβρίου. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της ιστοσελίδας Recode, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Atieva θα φέρει την ονομασία Atvus. Πρόκειται για ένα τετράθυρο sedan, το οποίο θα μπορεί να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα.

    atieva

    Στέλεχος της εταιρείας, ανέφερε ότι το νέο όχημα θα εξοπλιστεί και με κάποιες δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης, χωρίς να δίνει κάποιες επιπρόσθετες πληροφορίες σε αυτό το σημείο. Η Atieva διαθέτει δυο εργοστάσια στην Silicon Valley, εκ των οποίων το ένα είναι μόλις 10 μίλια μακριά από την Tesla. Και οι δυο εταιρείες στην περιοχή αυτή έχουν εργαστήρια και εγκαταστάσεις ανάπτυξης αυτοκινήτων, ενώ υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας εξέφρασε πρόσφατα την επιθυμία για τη δημιουργία μονάδας στις ΗΠΑ με ικανότητα παραγωγής 20.000 αυτοκινήτων αρχικά.

    Η Atieva αρχικά ασχολούνταν με τη δημιουργία μπαταριών για κινεζικά λεωφορεία και είχε στη διάθεσή της περίπου 100 πατέντες απ’ αυτή τη δραστηριοποίηση. Το εμπορικό πλάνο της άλλαξε το 2014, όταν επένδυσαν σ’ αυτήν δυο άλλες κινεζικές εταιρείες, διαθέτοντας 100 εκατομμύρια δολάρια για το 50% των μετοχών. Η μια ήταν η BAIC, μια εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων, και η άλλη, η αρκετά γνωστή σε εμάς, LeEco (τότε ονομαζόταν LeTV) η οποία ασχολείται με την κατασκευή τηλεοράσεων, smartphones και ηλεκτρικών ποδηλάτων.

    Τα προβλήματα και οι διαφωνίες μεταξύ των μετόχων δύσκολα μπορούν να παραλειφθούν. Ο Jia Yueting, ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της LeEco, ξεκινά τη δική του start up εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, χωρίς να ενημερώσει το διοικητικό συμβούλιο της Atieva. Από την άλλη πλευρά, η BAIC ήθελε να αποκτήσει πρόσβαση στη τεχνολογία των μπαταριών των κινεζικών λεοφορείων και να στρέψει το ενδιαφέρον της Atieva στην κινεζική αγορά. Μένει να φανεί, μέσα σε αυτές τις διαφωνίες της ηγεσίας, αν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που υπόσχεται να κυκλοφορήσει γίνει πραγματικότητα μέχρι το Δεκέμβριο.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles