BREAKING

5

Σταμάτησε η κυκλοφορία του μετά από 30 χρόνια. Και τώρα, τι;

Μια φορά και ένα καιρό, εννοώ στα χρόνια της χούντας, υπήρχε ένα αυτοκίνητο που το έλεγαν Fiat 124. Ήταν ευχάριστο οδηγικά, η αξιοπιστία του για τα ιταλικά δεδομένα ήταν οσκαρική και για ένα σύντομο χρονικό διάστημα κυκλοφορούσε και ως "Special T", με δυο εκκεντροφόρους και απόδοση στα 95 άλογα.

Το αγόραζαν ανήσυχοι οικογενειάρχες, πιτσιρικάδες στα πρώτα τους γκάζια  και βετεράνοι οδηγοί αγώνων στην έκδοση Abarth, για να ξεχαρμανιάζουν τα Σαββατοκύριακα.

Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι, αλλά το Fiat 124 συνέχιζε να κυκλοφορεί, αρχικά ως Lada 2107 και στη συνέχεια ως Avtovaz Nova κυρίως για τη Ρώσικη αγορά. Μέχρι που ο καπιταλισμός έφερε και εκεί τα πάνω κάτω. Για να καταλάβεις το πρώτο τρίμηνο του 2012 το "κουτί σε ρόδες" σημείωσε πτώση πωλήσεων κατά 76%. Μιλάμε για καθίζηση. "Η ζήτηση για το κλασσικό αυτοκίνητο έχει περιοριστεί δραματικά. Ήρθε η ώρα να πούμε το στερνό αντίο", ανέφερε ο εκπρόσωπος της εταιρίας, Igor Burenkov, λίγο πριν κατεβάσει το γενικό στη γραμμή παραγωγής του Nova.  Κάποτε στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Τολιάτι κατασκευάζονταν περίπου 700.000 τέτοια οχήματα. Σήμερα ζήτημα είναι αν υπάρχει ενδιαφέρον έστω και για ένα.

Την ώρα που η κρίση μαστιγώνει αλύπητα την Ελλάδα, σε κάποιες άλλες χώρες το φτηνό αυτοκίνητο έχει γίνει σνομπ. Μήπως να εξαγοράζαμε τα δικαιώματα και το brand του Nova για την Ελλάδα;

Δες τώρα και το βίντεο με τον Jeremy Clarckson να το οδηγεί. Θα σου φτιάξει το κέφι.

0 Comment