BREAKING

0

Αυτή είναι η πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση του Twitter

Μπορεί να μην σημαίνει για εσάς τίποτα να γνωρίζετε ότι οι αγώνες NASCAR και πιο συγκεκριμένα η διοργάνωση 2012 Pocono 400 NASCAR είναι από τους πιο δημοφιλείς αγώνες αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, με φανατικούς οπαδούς σε όλο τον κόσμο. Αυτό που σας ενδιαφέρει όμως είναι να δείτε το πρώτο τηλεοπτικό spot για το Twitter, που μεταδόθηκε κατά την διάρκεια  των αγώνων.

Το πρώτο ever τηλεοπτικό σποτάκι του Twitter είναι διάρκειας 16 δευτερολέπτων και απεικονίζει τον οδηγό Brad Keselowski να κάθεται στο αυτοκίνητό του και να τραβά μία φωτογραφία. Ο Keselowski προφανώς «εκμεταλλεύεται» την ενσωμάτωση του Twitter στο iOS που μπορεί να τραβά μία φωτογραφία και να την μοιράζεται απευθείας με τους followers του.

Φανατικός twitterάς, είναι το νέο πρόσωπο του microblogging site, αν και, όπως τον βλέπουμε, δεν θα είχε τύχη σε μία ευρύτερη καμπάνια. Ναι, αυτό ακούστηκε σαν κακιούλα αλλά, ο καθένας στο είδος του, έτσι δεν είναι;

Σημείωση: o Keselowski αναδείχθηκε σε “twitter-περσόνα” τον περασμένο Φεβρουάριο, όταν οι ενημερώσεις του για ένα ατύχημα που είχε συμβεί σε έναν άλλο αγώνα NASCAR, τον Daytona 500 και οι περιγραφές του, του «εξασφάλισαν» περισσότερους από 100.000 followers μέσα σε 2 ώρες.

Δείτε το βίντεο

Πηγή: Mashable

0 Comment