BREAKING

Brand Finance: η λίστα με τις 10 ισχυρότερες μάρκες ηλεκτρονικών στον κόσμο

Η εταιρεία Brand Finance, ανακοίνωσε πρόσφατα τη λίστα με τα πιο ισχυρά εμπορικά σήματα στον κόσμο για το 2022. Η συγκεκριμένη εταιρεία, αξιολογεί κάθε χρόνο, 5.000 από τα μεγαλύτερα brands παγκοσμίως, κατατάσσοντας τα εμπορικά σήματα με βάση την αξία τους. Οι 50 ισχυρότερες μάρκες ηλεκτρονικών στον κόσμο περιλαμβάνονται σε μια ειδική λίστα του κλάδου, το «Brand Finance Electronics and Appliances 50 2022». 

Στην κορυφή της λίστας «Brand Finance Electronics and Appliances 50 2022» βρίσκονται Apple, Samsung και Huawei. Σύμφωνα με την αξιολόγηση της Brand Finance, το brand της Apple διατηρεί την πρώτη θέση ως η πιο ακριβή εμπορική επωνυμία στον κλάδο, με την αποτίμηση του εμπορικού σήματος να αυξάνεται κατά 35% και να ανέρχεται στα 355 δισ. δολ.

Η Samsung, η αξία του εμπορικού σήματος της οποίας αυξήθηκε το 2022 κατά 4,5% και ανήλθε στα 89,2 δισ. δολ., παραμένει στη δεύτερη θέση της λίστας με τις πιο πολύτιμες εμπορικές επωνυμίες ηλεκτρονικών και συσκευών στον κόσμο.

Η Huawei βρίσκεται στην τρίτη θέση με την αξία του εμπορικού σήματος της διαμορφώνεται σε 71,2 δισ. δολ., καταγράφοντας αύξηση 29% σε σχέση με ένα έτος νωρίτερα. Μάλιστα, η διεύρυνση της αξίας του brand, όπως τονίζουν οι αναλυτές, επιτεύχθηκε παρά τους περιορισμούς που επέβαλαν οι ΗΠΑ, αλλά και άλλες χώρες της Δυτικής Ευρώπης στην κινεζική εταιρεία.

Στην 4η θέση της ίδιας λίστας βρίσκεται η Dell με την αξία του brand να διαμορφώνεται στα 22,2 δισ.δολ. ενώ ακολουθεί η LG με την αποτίμηση του εμπορικού της σήματος να φθάνει τα 20,8 δισ.δολ.

Η Sony (19,8 δισ.δολ.), η Midea (10,5 δισ.δολ.), η HP (10,1 δισ.δολ.), η mi (9,9 δισ.δολ.) και η Panasonic (8,8 δισ.δολ) συμπληρώνουν το “top 10” των πιο πολύτιμων brands ηλεκτρονικών προϊόντων και συσκευών στον κόσμο για το 2022.

Όπως σημειώνεται στην έκθεση της Brand Finance «Εν μέσω πανδημικής κρίσης, τα brands ηλεκτρονικών προϊόντων σε όλο τον κόσμο ήρθαν αντιμέτωπα με σημαντικές αρρυθμίες. Κυρίαρχη μεταξύ αυτών η συμφόρηση στην εφοδιαστική αλυσίδα. Εντούτοις, τα premium brands του κλάδου κατάφεραν να διατηρήσουν τις ισχυρές τους αποδόσεις, επωφελούμενα από το κύμα της ψηφιοποίησης, που έφερε η πανδημία».

Διαβάστε επίσης

> Η λίστα των κινητών με τις μεγαλύτερες τιμές ακτινοβολίας

0 Comment