BREAKING

0

Brand Marketing και η digital εποχή

brand marketing

Ζούμε στην εποχή του Web 2.ο, των social media και του digital ατόμου, που είναι μόνιμα online.  Το brand marketing έχει μπροστά του ένα σωρό προκλήσεις, αλλά κι ευκαιρίες. Οι μεγαλύτερες προκλήσεις που έρχονται είναι στους τομείς της διαφοροποίησης, της συνέπειας, της διαφάνειας. Είναι πρόκληση το να μπορέσεις να ξεχωρίσεις, να ακουστείς και να περάσεις το μήνυμά σου. Ο μεγάλος αριθμός των social media και άλλων καναλιών digital marketing, μπερδεύει πολλές μικρές επιχειρήσεις σχετικά με το πού να επικεντρώσουν τις προσπάθειές τους. Αντί να εστιάσουν σε ένα συγκεκριμένο στρατηγικό σχέδιο, απλώνουν τις προσπάθειές τους σε όσα κανάλια είναι δυνατόν. Το αποτέλεσμα; Ένα συγκεχυμένο και ασαφές μήνυμα. Η διαφάνεια είναι επίσης ένα κοινό πρόβλημα, καθώς πασχίζουν οι μικρές επιχειρήσεις να διατηρήσουν μια ευαίσθητη ισορροπία μεταξύ του να μοιράζονται αρκετά ώστε να είναι αξιόπιστη η πληροφορία και το oversharing, το οποίο αποξενώνει το κοινό.

Δεν υπάρχει η έννοια του “πιάσε μου μάστορα λίγο Facebook, λίγο Twitter και βάλε και λίγο Pinterest, που είναι της μόδας”. Ο digital σύμβουλος πρέπει να γνωρίζει που απευθύνεται, τι κοινό στοχεύει, την κουλτούρα του πελάτη του. Αν κάτι δουλεύει για κάποιον, δεν σημαίνει ότι μπορεί να δουλεύει για όλους. Παρόλαυτα παρουσιάζονται φαινόμενα “ομοιομορφίας” περιεχομένου και “προσέγγισης” μεταξύ εταιριών με διαφορετικό αντικείμενο και κουλτούρα. Δεν μπορείτε να αγνοήσετε τα ψηφιακά μέσα, αν θέλετε να συμβαδίσετε με τον ανταγωνισμό σας. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνετε ό, τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας τυφλά, γιατί αυτό θα έχει επίπτωση στην δική σας εικόνα.

Τι θα πρέπει να κάνουν αντ ‘αυτού οι μικρές επιχειρήσεις :

  • Έμφαση στους στρατηγικούς στόχους.
  • Καθορισμός του κοινού.
  • Επιλογή μιας ή δύο, το πολύ, κοινωνικής πλατφόρμας. Εξοικείωση με αυτές, έτσι ώστε να αρχίσουν να παράγουν αποτελέσματα.
  • Επέκταση και πειραματισμός από εκεί και πέρα, με περιεχόμενο που συνάδει με το κοινό.
  • Το σημαντικότερο: προθυμία τροποποίησης της στρατηγικής, με βάση το αν λειτουργεί και αν όχι. Μην φοβάστε να αλλάξετε μια στρατηγική ή ένα κανάλι που απλά δεν παράγει αποτελέσματα.

Οι μικρές επιχειρήσεις έχουν πραγματικά ένα ισχυρό πλεονέκτημα, όσον αφορά το digital μάρκετινγκ. Έχουν αυθεντικές, engaging ιστορίες που αιχμαλωτίζουν την προσοχή των καταναλωτών-και συχνά το πορτοφόλι τους. Υπάρχει μια πραγματικά απλή συνταγή επιτυχίας για το digital marketing: Καθορίστε το κοινό σας, μάθετε όπου περνά το χρόνο του και δημιουργήστε δυνατές ιστορίες που φέρνουν αλληλεπίδραση και σύνδεση μαζί του. Μόλις βρείτε το σωστό συνδυασμό, έχετε χτύπησει φλέβα χρυσού.

0 Comment