BREAKING

1

Call of Duty: Ghosts – Συνέντευξη με ένα… φάντασμα!

Η φετινή χρονιά έχει πάμπολλες δυνατές κυκλοφορίες, τίτλους απ’ αυτούς που θα χαρακτήριζε κανείς… ΑΑΑΑ! Όσα υπερκορυφαία παιχνίδια κι αν κυκλοφορήσουν όμως, υπάρχει κάποιο που το κάνει χρόνια τώρα με ζηλευτή συνέπεια, κάθε χειμώνα: το Call of Duty! Η σειρά της Activision, κάθε χειμώνα τέτοια εποχή καταφέρνει και μας εκπλήσσει, και μαζί με ‘μας, εκατομμύρια gamers ανά τον κόσμο που αγοράζουν πιστά κάθε της επεισόδιο.

Φέτος η σειρά αναμένεται να βαδίσει σε… άγνωστα μονοπάτια, καθώς με το Call of Duty: Ghosts, οι άνθρωποι της Infinity Ward, του στούντιο που αναπτύσσει τον τίτλο, εισήγαγαν κάμποσα νέα στοιχεία. Βλέποντας το ενδιαφέρον που παρουσιάζει το παιχνίδι με τις απορίες μας/σας γι’ αυτό να αυξάνονται σταθερά, μιλήσαμε στο τηλέφωνο με τον Μαρκ Ρούμπιν, παραγωγό του παιχνιδιού στην Infinity Ward. Μετρώντας δέκα χρόνια στη βιομηχανία του gaming (είναι στην Infinity Ward από το 2005 και το Call of Duty 2), ο Ρούμπιν απάντησε στις ερωτήσεις μου και είπε πολλά και ενδιαφέροντα.

mark-rubin-interview-call-of-duty-ghosts

Call of Duty: Τριάντα χρόνια επιτυχίες

 

Το Call of Duty: Ghosts είναι το έκτο παιχνίδι σε δέκα χρόνια από την Infinity Ward. Υπάρχει συνταγή επιτυχίας κι αν ναι, πώς καταφέρνετε να μην επαναλαμβάνεστε;

Το βασικό είναι ότι είμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί στις επιλογές μας και εν τέλει, αυτό είναι που έχει καταστήσει τα παιχνίδια μας τόσο επιτυχημένα. Κάθε φορά που αναπτύσσουμε έναν νέο τίτλο, βεβαιωνόμαστε ότι χρησιμοποιούμε τις καλύτερες ιδέες, ιδέες που δεν «λένε» απλά αλλά έχουν πραγματικό νόημα για το παιχνίδι. Ο κόσμος έχει πολλές ιδέες και απόψεις αλλά εμείς κρίνουμε με βάση τους δικούς μας παράγοντες: πόσο βολεύει στον χειρισμό, αν προσφέρει «στρωτό» gameplay, αν ενισχύει τα γραφικά. Εκτός των άλλων, μην ξεχνάς ότι στους στόχους μας είναι και η προσφορά μιας κινηματογραφικής εμπειρίας με ελκυστικό σενάριο και προσεγμένους χαρακτήρες.

Και όλα αυτά στο single player. Στο multiplayer πρέπει να προσέξουμε άλλους τομείς όπως για παράδειγμα την ισορροπία στο gameplay και τους διάφορους μηχανισμούς του. Πρέπει να κάνουμε τον παίκτη να θέλει να παίζει ξανά και ξανά, να δημιουργούμε χάρτες όχι στην τύχη αλλά βάσει σχεδίου και εν τέλει να συνδυάσουμε τη δράση με τα role playing στοιχεία ανάπτυξης χαρακτήρα.

Οι περισσότεροι παίκτες «λιώνουν» στο multiplayer του CoD. Το single player δεν έχει κι αυτό ψυχή όμως;

Ξεκαθαρίζω ότι το single player mode είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη σειρά. Υπάρχουν οι παίκτες που κάθε χρόνο παίζουν ένα κομμάτι της campaign του κάθε μας τίτλου, υπάρχει ένα μικρότερο τμήμα του συνόλου που αφοσιώνεται στο multiplayer και υπάρχει κι ένα μεγάλο ποσοστό που αφιερώνει χρόνο σε όλες τις πτυχές του. Ειδικά στο Ghosts υπάρχουν τα Squads και Extinction modes συν όλο το επιπλέον περιεχόμενο, γεγονός που μπορεί να ψυχαγωγήσει ακόμα κι εκείνους που πάνε «συστημένοι» στο multiplayer.

Διάβασε ολόκληρο το μακρινάρι της συνέντευξης στο gameslife.

1 Comment

  • Akis
    5 Νοεμβρίου 2013 at 23:00

    Moufa to ghost pio FOLA k apo to black ops 2 eleos