BREAKING

0

Cambridge English: English for Life

Εξετάσεις Αγγλικών προσαρμοσμένες στις σύγχρονες απαιτήσεις

 cambridge

Το Cambridge English, με στόχο την προαγωγή ουσιαστικής γνώσης και γλωσσικής αξιολόγησης, προχωρά σε περιοδικές αναθεωρήσεις όλων των εξετάσεων του.  Σκοπός των αναθεωρήσεων είναι οι εξετάσεις να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες  καθηγητών και μαθητών, να αντανακλούν την πλέον σύγχρονη έρευνα στη γλωσσική εκμάθηση και πιστοποίηση, ενώ παράλληλα να αξιολογούν στο ίδιο -αυστηρά καθορισμένο- επίπεδο για τις ξένες γλώσσες, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Κοινό Πλαίσιο Αναφοράς.

Αντίστοιχες δομικές αναθεωρήσεις που αφορούν τις εξετάσεις Cambridge English: First (FCE) και First (FCE) for Schools έχουν δρομολογηθεί για το 2015. Συγκεκριμένα, οι ενότητες της κάθε εξέτασης μειώνονται σε τέσσερις από πέντε, με τη συγχώνευση των Reading και Use of English papers σε μία ενιαία ενότητα, που θα αξιολογεί συνδυαστικά τη γνώση της γλώσσας και τη δεξιότητα της ανάγνωσης. Η κάθε εξέταση μειώνεται κατά 30 λεπτά, πάντα κατόπιν προσεκτικής μελέτης, που εξασφαλίζει το ίδιο ακριβώς επίπεδο πιστοποίησης και αξιολογεί το ίδιο εύρος δεξιοτήτων. Ταυτόχρονα, γίνεται εισαγωγή νέων ασκήσεων με σύχρονο προσανατολισμό στην αξιολόγηση των ενοτήτων Writing και Speaking για την κάθε εξέταση.

Τα πιστοποιητικά Cambridge English αντικατοπτρίζουν τις πραγματικές γνώσεις των επιτυχόντων, αναγνωρίζονται διεθνώς από περισσότερα από 15.000 πανεπιστήμια, εργοδότες και δημόσιους φορείς και φυσικά αποτελούν διαβατήριο για την ανώτερη εκπαίδευση και τη βελτίωση ευκαιριών απασχόλησης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι 8 στους 10 υποψηφίους στην Ελλάδα σημείωσαν επιτυχία στην εξέταση FCE for Schools κατά την εξεταστική περίοδο του Μαΐου 2014. Το ποσοστό αυτό είναι ενδεικτικό του ότι μία σωστά δομημένη και προσεγμένη προετοιμασία μπορεί να εξασφαλίσει ένα πιστοποιητικό αγγλικών από τον πιο εδραιωμένο και διεθνώς αναγνωρισμένο εξεταστικό φορέα.

Μείνετε συντονισμένοι στη σελίδα του Cambridge English στο Facebook: https://www.facebook.com/CambridgeEnglishGR

0 Comment