Γνωρίζαμε ήδη ότι η σειρά “Squid Game” του Netflix ξεπέρασε κάθε προσδοκία από τις πρώτες μέρες της κυκλοφορίας του, βάζοντας “πλώρη” για την κορυφή. Κανείς δεν περίμενε ότι μια κορεάτικη σειρά θα κατακτούσε τους τηλεθεατές σε παγκόσμιο επίπεδο, με αποτέλεσμα να σημειώσει πάνω από 111 εκατομμύρια προβολές σε διάστημα μόλις 17 ημερών από την επίσημη πρεμιέρα.
Όπως ήταν λογικό, παρά τις αρχικές αντιρρήσεις του δημιουργού του, ο δεύτερος κύκλος βρίσκεται στα “σκαριά”. Άλλωστε αποτελεί πλέον και επίσημα την πιο δημοφιλή σειρά στην ιστορία του Netflix, “εκθρονίζοντας” τη σειρά “Bridgerton”της Shonda Rhimes. Ο εμπνευστής του Hwang Dong-hyuk έχει δηλώσει πως η ιδέα για τη σειρά του ήρθε πολλά χρόνια πριν. Ο ίδιος σκεφτόταν πως θα ήταν να παίζαμε τώρα, στην ενήλικη ζωή, τα αθώα παιδικά παιχνίδια που παίζαμε παλιά. Το 2021 όμως ήταν η χρονιά που το αποτέλεσμα της δουλειάς του θα προκαλούσε “παραλήρημα” στο τηλεοπτικό κοινό.
Squid Game has officially reached 111 million fans — making it our biggest series launch ever! pic.twitter.com/SW3FJ42Qsn
— Netflix (@netflix) October 12, 2021
Διαβάστε επίσης: Το αδιαχώρητο σε κατάστημα στη Σεούλ που φτιάχνει τα μπισκότα από το Squid Game (digitallife.gr)